Map beveiligen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jatax

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2004
Eej mensen,
Ik weet niet of iemand deze vraag al heeft gesteld, maar ik wil een map beveiligen in Windows ME. Ik gebruik namelijk System Mechanic 4 en elke keer als ik scan gooit dit programma files uit deze map weg, omdat System Mechanic deze ziet als "junk files". Het gaat namelijk om smileys die ik van smileycentral heb gedownload. Iemand een suggestie.

Alvast Bedankt,

Smileycentral zit toch spyware in? Misschien dat hij daarom die files eruit gooit. Heb je geen optie om DIE files te laten staan zodat hij ze met scannen overslaat?

Volgens mij is het geen spyware, maar de bestanden die System Mechanic verwijderd zijn .bak bestanden. Ik kan die wel afvinken, maar dan laat hij alle andere bak bestanden ook staan.
Ik zal proberen wat duidelijker te zijn, want mijn eerdere vraag was misschien een beetje te onduidelijk.

- Hoe kan ik deze map met de files van smileycentral beveiligen?
- Of hoe kan ik ervoor zorgen dat deze files niet verwijderd worden?

Alvast bedankt,

Ben System Mechanic nu zelf aan het downloaden, kzal even kijken of het mogelijk is de smilies uit te sluiten :)

[edit] ik geloof niet dat het mogelijk is, je zou de bestanden kunnen laten verplaatsen naar een bepaalde map, en daar kijken of er smilies tussen zitten. deze kan je weer terugplaatsen en de rest verwijderen :)

Kijk in System Mechanic en dan Junk FIles - Options - Move removed files to:
en vul maar in :)

Suc6! ik zal nog even verder zoeken maar ik denk dat het met dit programma niet mogelijk is bepaalde bestandjes uit te sluiten ;)[/edit]

Laatst bewerkt:
Toch bedankt, maar dat wist ik al. Weet je misschien hoe ik een map kan beveiligen, want ik neem aan als ik dat doe dat System Mechanic ze ook niet kan verwijderen.

Alvast bedankt,

Misschien kun je de map "alleen lezen" maken? Rechtskllik, eigenschappen.

Hopelijk worden ze dan niet verwijderd omdat je geen toestemming daarvoor hebt.

[edit]bij nader inzien zal dit niet werken omdat bijna alle files "alleen lezen" zijn.[/edit]

Ik kom alleen de optie tegen om de map te beveiligen met een wachtwoord. Maar dan moet je iedere keer het wachtwoord intikken als je ermee aan de gang wilt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan