Sorry, verkeerd verwoord. Welke besturingssysteem gebruikt u? Dus bijvoorbeeld Windows 7 Home Premium - Windows 7 Ultimate, ect.
Home Premium
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry, verkeerd verwoord. Welke besturingssysteem gebruikt u? Dus bijvoorbeeld Windows 7 Home Premium - Windows 7 Ultimate, ect.
Mijn zoon moest daar iets doen of nakijken ivm een door hem geïnstalleerd programma.
Welk programma weet ik zo niet. Als dat van belang is zou ik het moeten navragen.
Windows Defender is bij mij uitgeschakeld !!
Home Premium gebruik ik niet, ik gebruik vooral Ultimate. Als deze mappen niet bij uw zoon staan, gebruikt uw zoon waarschijnlijk een andere versie. En dan zou ik vooral aan deze mappen vast houden (Doc & Settings -> Users - Local Settings -> App data/Local).
Mijn zoon heeft ook Home Premium.
Hij heeft wel een (engelse) OEM versie. Kan dat iets uitmaken?
Ik krijg net van mijn zoon door dat zijn probleem ondertussen is opgelost.
Dat hij de genoemde/niet gevonden mappen nodig had "ligt idd gevoelig"![]()
Mooi dat het opgelost is!!
Hebben mijn oplossingen nog wat geholpen aan het probleem?
[Start] -> [Computer] -> [Rechtermuisknop C:] -> [Eigenschappen] -> [Beveiliging] -> [Bewerken] -> [Zet alles op toestaan voor de gebruikersgroep die geselecteerd staat].
Dit zou het beveiligings probleem op moeten lossen!!
Aangevinkt stond daar alleen "Speciale machtiging".
Ik heb het op "Volledig beheer" gezet, maar kreeg toen de foutmelding vlg bijgaande afbeelding. Ik kan het niet meer terugzetten naar de oorspronkelijke stand.
Heb ik nu een probleem?
Bij mij is nu ook de map "Local Settings" verdwenen.
Bekijk bijlage 126639
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.