Map Favorieten verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kort door de bocht:
a. Open de map die nu de juiste favorieten bevat voor Internet Explorer
b. Doe Ctrl-a (van Alles selecteren), doe Ctrl-c (van Kopiëren), open de map C:\Users\Ramon\Favorites via
[Windows-toets]r toetscombinatie -> C:\Users\Ramon\Favorites
[Die map zou nu geen nuttige Favorieten moeten bevatten]
Doe Ctrl-v (van Plakken)
Open Internet Explorer (opnieuw)
In Internet Explorer: Alt-f toetscombinatie en kijk of de zojuist gekopieerde favorieten worden genoemd in het lijstje.

Tijs.
 
Schijf C Favorieten.jpgHet is gelukt kijk naar de bijlage. Heel heel hartelijk dank.
Kort door de bocht:
a. Open de map die nu de juiste favorieten bevat voor Internet Explorer
b. Doe Ctrl-a (van Alles selecteren), doe Ctrl-c (van Kopiëren), open de map C:\Users\Ramon\Favorites via
[Windows-toets]r toetscombinatie -> C:\Users\Ramon\Favorites
[Die map zou nu geen nuttige Favorieten moeten bevatten]
Doe Ctrl-v (van Plakken)
Open Internet Explorer (opnieuw)
In Internet Explorer: Alt-f toetscombinatie en kijk of de zojuist gekopieerde favorieten worden genoemd in het lijstje.

Tijs.
 
Ik neem aan dat in Internet Explorer via Alt-f inderdaad dezelfde lijst te zien is?
Indien ja, dan is je vraag opgelost. Graag dan nog de vraag de status opgelost geven, want dat heeft de vraag nu (nog) niet.

Tijs.
 
Dubbelemapen e-mail

Hallo dnties, ik heb een nw.probleem en naar het zich laat aan zien kan niemand mij hiermee helpen.
Ik heb bij mijn e-mail Inbox/ Sent ect links dubbele mappen.Ben aan het slepen gegaan en mijn map archief is nu ook verdwenen.
Ik wil weer terug naar de enkele mappen en mijn map Archief terug vinden.
Kan jij mij misschien helpen.??

Dit is een groot probleem .

Avast TxxS,

ramon 38Inbox Dubbel.JPG
 
Dit is een vraag die ongerelateerd is aan de originele vraag. Ik zal aan de moderatoren vragen deze posting te verwijderen.
Ik heb (ongebruikelijk) toch ook in je originele vraag een antwoord gezet, terwijl ik het niet met je eens ben dat "niemand" je kan helpen: De tips van Manamana zijn prima.

En zet deze vraag over Favorieten nu eens op opgelost.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Beetje laat.
De vraag verplaatst van hardware naar de windows 7 sectie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan