map favorieten????

• Onderwerp starter Onderwerp starter Elbee
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Elbee

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2009
Hallo,

ik ben nieuw op deze site, ben hier terecht gekomen omdat ik naar een oplossing voor mijn probleem aan het zoeken ben.

Enkele dagen geleden was ik enkele mappen aan het verplaatsen. Dit was ik aan het doen met het touchpad omdat de muis niet goed werkte. Echter ging er met dat verplaatsen iets fout en heb ik per ongeluk de map verplaatst waar mijn "favorieten" van internet explorer in opgeslagen zijn.
Doordat deze verplaatst is kan ik nu niet meer mijn favorieten openen. Als ik nu op de button "favorieten" klik krijg ik de volgende melding
favorieten.jpg (klik hier)

Als ik via de zoekopdracht "favorieten" zoek vind ik de map met koppelingen wel terug. Het zal dus een kwestie van de map terug op de juiste plaats zetten zijn, maar ik heb geen flauw idee waar de juiste plek is.

Kan iemand mij zeggen hoe ik dat voor elkaar krijg.

Alvast bedankt.

Groeten, Léon

Ps. Ik ben een redelijke leek :o, dus aub niet al te technische taal.

Welkom op Helpmij :)

Als ik via de zoekopdracht "favorieten" zoek vind ik de map met koppelingen wel terug.

Als je dus op die snelkoppeling klikt, opent wel gewoon je map met favorieten die je dus verplaatst had?
Als je eens op die link met rechtermuisknop klikt en dan op eigenschappen, moet je kunnen zien waar de link naar verwijst. Die map moet je dan opzoeken in Vista en die moet je dan weer verplaatsen naar de oorspronkelijke plaats. Dat is in: C:\Users\gebruiker\ --> Hier moet je map Favorieten in worden geplaatst. :)

Laatst bewerkt:
Hallo PROFPC,

bedankt voor je reactie.
Ik heb naar de eigenschappen gekeken en het hele riedeltje
( C:\users\Leon\AppData\enz enz) gecheckt. Dit is alleen het hele rijtje waar de map momenteel staat, en dus waarschijnlijk niet waar de map oorspronkelijk hoort te staan.

Dus andere tips zijn van harte welkom.

Groetjes Leon.

Ik heb naar de eigenschappen gekeken en het hele riedeltje
( C:\users\Leon\AppData\enz enz) gecheckt. Dit is alleen het hele rijtje waar de map momenteel staat, en dus waarschijnlijk niet waar de map oorspronkelijk hoort te staan.

Je hebt wel op de eigenschappen van de link geklikt? Je zei nl. dat toen je de map met favorieten zocht je wel een snelkoppeling zag die verwijst naar de map favorieten. Als je die opent, zit je dan in de map met favorieten? Zo ja, zou je dan een printscreen willen mapen, als je rechtsklikt op de snelkoppeling van de map favorieten en dan eigenschappen? :)

Als eerste klik ik op "Start" en vervlogens type ik bij zoekopdacht het woord "favo".
Vervolgens krijg ik dan volgende lijst:
favo1.jpg

Als ik dan vervolgens op de gele map "Favorites" een rechtermuis klik geef en dan 'Eigenschappen" aanklik krijg ik het volgende in beeld:
favo2.jpg

Voluit staat er bij Locatie: C:\Users\Leon\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Virtualized\C\ProgramData

Als ik dan vervolgens op de de gele map "Favorites" klik, krijg ik het volgende beeld:
favo3.jpg

Als ik dan rechts op "favorieten" klik, krijg ik het volgende:
favo4.jpg

En via deze koppleingen kan ik naar mijn website's welke ik als favoriet aangeklikt heb, echter beetje omslachtig en niet zoals het hoort.

Hopelijk kom je er wijs uit.

Groetjes Leon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan