Map gedeelde documenten kwijt

• Onderwerp starter Onderwerp starter NLPD
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

NLPD

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 apr 2006
Sinds een week ben ik mijn map Gedeelde documenten kwijt. Er is wel een map Documenten bijgekomen maar daar heb ik als beheerder geen toegang toe.
Ik mis een aantal bestanden die alleen in die map staan.
Alle antwoorden op dit forum die op mijn probleem lijken geven niet de oplossing.
Wie heeft er ideeen.

gr. Nico

Je kan met behulp van de shared computer toolkit om toch toegang tot die andere map te krijgen : http://www.microsoft.com/downloads/...56-E3DA-42EA-857D-92B716077A84&displaylang=nl
Ik weet niet of het ook gaat lukken om de gedeelde map terug te krijgen maar je kan eens kijken. Ben je zeker van dat je de map per ongeluk niet op verbergen hebt gezet? Ga naar deze computer: extra,mapopties,weergave,verborgen mappen en bestanden weergeven aanvinken en op toepassen en ok drukken. Zie je dan wel de map terug klik dan met je rechtemuisknop op die map en haal het vinkje weg bij verbergen en bevestig met toepassen en ok.

bedankt voor de reactie,
De instelling in mapoptie had ik al bekeken en die staan goed.
Het programma van microsoft lijkt mij iets te hoog gegrepen om te installeren.
Er is toch wel een reden te bedenken waarom deze map zomaar weg is?
heeft het te maken met de manier waarop je een netwerk instelt of kan het te maken met een instelling in Norton internet security?

Norton verbergt normaal nooit geen mappen. Je moet wel gaan kijken naar de normale locatie van de map. Heb je dat gedaan? Dat zal je toch moeten doen wil je terug de rechten over die andere bepaalde map terugkrijgen. Ga ook eens kijken in de prullenbak. Probeer anders ook eens systeemherstel naar een datum waar je dat probleem nog niet had.

Als ik de computer laat zoeken wordt er geen map gedeelde documenten gevonden. ook geen shareddocs. de prullenbak biedt ook geen uitkomst en een systeemherstel had ik ook al gedaan.
Volgens mij ben ik het dus gewoon kwijt.
Kan ik een nieuwe map gedeelde documenten aanmaken en weer vullen met mijn gegevens?

Ik heb het probleem opgelost.
in veilige modus onder administrator heb ik nogmaals mijn account aangemaakt en bij de map documenten een vinkje gezet bij volledig beheer.
Computer afgesloten en weer normaal opgestart. De map documenten aangeklikt met rechts en aangepast voor dlen met netwerkgebruikers. Nu heb ik alle bestanden weer terug maar de map heet geen gedeelde documenten maar gewoon documenten.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan