Map gedeelde map verwijderen + Automatic aanmelden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0175

Banned
Lid geworden
21 feb 2007
1.Hoe kun je de map Gedeelde Documenten verwijderen uit Deze Computer? Zonder dat de map Mijn Documenten bovenin bij Deze Computer verloren gaat.
2.Mijn computer heeft maar 1 account en geen wachtwoord toch moet ik tijdens het opstarten op mijn account klikken, hoe kun je zorgen dat hij automatic aanmeld???
3.Als ik de PC aanzet en er zitten CD (DVDs) in het DVD station start hij veel langzamer.
(Vooral bij Multi Sessie CDs met veel Sessies.)
Hoe kun je dit oplossen??? (Dan bedoel ik niet de lade openen, het moet uiteraad nog wel mogelijk zijn met Windows CDs te booten.
4.Klopt het dat je computer langzaam word als je veel pictogrammen op het Bureaublad zet???
5.Standaart verschijnen MP3-Spelers & USB sticks op dezelfde plaats als DVD stations, Kun je dit wijzigen???

Laatst bewerkt:
1: Met de TweakUI Powertoy van Microsoft.
4: Alleen de Icon Cache moet iets meer opslaan.
5: Bij Schijfbeheer (Systeembeheer > Computerbeheer).

Laatst bewerkt:
Mijn documenten staat toch ook gewoon op je bureaublad? Waarom wil je hem dan per se in Deze computer houden? En waarom wil je eigenlijk van Gedeelde documenten af?

Voor zover ik weet kan dat niet. Het weergeven van persoonlijke mappen in deze computer is één optie.
Sterker nog: je krijgt de mappen van andere gebruikers er ook bij, als je administrator bent.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan