map in outlook express kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

der_general

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2003
Berichten
15
In outlook express heb ik blijkbaar per ongeluk een map verwijderd. Deze heb ik met recover4all terug kunnen halen en op een andere locatie opslaan.

Nu wil ik deze dbx weer importeren in mijn andere mappen. Ik kies daarvoor bestand > importeren > berichten > outlook express 5 bestand > hoofdidentiteit en ik blader naar de map waar ik de dbx heb opgeslagen. Maar hij zegt dat hij daar geen email kan vinden. Iemand een idee wat ik nu zou moeten doen?
 
Hoevel kilobytes groot is die map?

Groetjes,
Bennie
 
Die 2 Mb groot. Ik denk dat hij hem mischien niet goed gerecoverd heeft?

Ik kan hem ook niet zomaar terugkopieren naar identities, want folders.dbx herkent hem dan niet.
 
Maak eerst een map aan binnen outlook express met dezelfde naam als de map die je per ongeluk verwijderde. Er wordt dan door OE een nieuw dbx file gemaakt met de naam die je hebt ingevoerd. Sluit dan OE af. Copieer daarna de dbxfile die je hebt gerecovered naar de map waarin deze files thuishoren.
De dbxfile die zojuist door OE is aangemaakt wordt dan overschreven en voilá je berichten zijn weer toegankelijk.


Han
 
Je kan het volgende proberen. Plaats alle mappen die eindigen op *.dbx in een aparte map (inclusief het gerecoverde bestand). Open dan OE en importeer de hele handel.

Groetjes,
Bennie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan