map inpakken tot .iso

Status
Niet open voor verdere reacties.

apollo93

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2006
hoe kan ik een normale map (van 3 gig:p ) omzetten in iso om deze met daemontools af te spelen?:D

isobuster.

is alleen niet gratis als je een bestand groter als ik geloof 50 MB wil inpakken *knip*

en anders is misschien poweriso wel wat maar ikgeloof dat die ook niet gratis is.

maar het kan ook gewoon met nero als je die heb.

maak gewoon een nieuw bestand aan kies invoegen en vervolgens als je je bestanden heb geselecteerd kies je niet voor branden maar voor save as of zo iets en dan kies je iso.

als je nero heb wil k t nog wel een keer preciezer uitleggen.

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb een poweriso trail maar die kan niet groter inpakken dan 300 mb :P dat is het dus nog lang niet:P *knip*
en kan je nero gratis downloaden?:D

Laatst bewerkt door een moderator:
Tips over het hoe of waar downloaden van een programma, waar je normaal voor moet betalen, wordt hier niet getollereerd.

Nero moet je gewoon in de winkel kopen of bij Ahead op de site bestellen.

oke, ik doe het wel zonder die nero;) hij is bijna klaar met downloaden (mijn azureus is niet zo snel:p )

ow, heb ik iets gezecht dat niet mocht ofzo?:o srry daarvoor

Laatst bewerkt:
maar ik snap niet hoe je een nieuw bestand kan openen in isobuster (daar mogen we toch wel over praten hea?:) )

dat kan ook niet srry ik bedoelde toch poweriso, isobuster is voor beschadigde iso bestanden en het omzetten naar een ander bestand formaat.

maar poweriso is het zelfde verhaal. meer mag ik niet zeggen.

srry admins wist niet dat dat niet mocht srry van die vorige post:o

oke, dat gaat dus niet werken, iniedergeval niet zonder iets te betalen en dat ben ik niet van plan:p maar in een andere topic stond iets over dat .rar ook kon werken als .iso? asl dat zo is zou ik graag willen weten hoe dat werkt want ik heb winrar. en is er mischien iemand die nog een ander programma kent hiervoor?:) maja
iniedergeval bedankt voor de moeite

maar dan kan je alleen maar een map inpakken tot iso om op een cd/dvd te zetten toch? dat is niet wat ik zoek,, ik gebruik namelijk daemontools;)

Laatst bewerkt:
:confused: Nee joh, gewoon een ISO maken, je sleept de bestanden naar beneden, en je kiest voor een ISO maken, op/in de gewenste map/schijf.

Het is zo simpel, als een kom chokola.

maja, k snap t hoor;) laten we maar een nieuwe toptic starten of t chokola of chocola is:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan