Map internet logs

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yari02

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jun 2002
Ik heb abusievelijk wat bestanden uit C;\windows\internet logs verwijderd.
Kan dat kwaad. Ik merk wel dat de opbouw van bepaalde internetsites plotseling veel trager gaat, soms heel lang duurt.

dat kan normaalgezien geen kwaad.

het veiligste is dat je die logs en nog vanalles meer schoonmaakt met ccleaner
---
het trager laden van zwaardere site is dan omdat die site zowat opgeslagen was op je harde schijf...
wanneer je die site(s) nu nog eens opent gaan die sites normaalgezien weer wat sneller openen.

Laatst bewerkt:
Je hebt ZoneAlarm pro, maar welke virus-scanner?
In AVG 8.0 is de zgn. "Linkscanner"-component verantwoordelijk voor vertraging in het tonen van Internet-pagina's. Indien je inderdaad AVG 8.0 hebt, schakel die Linkscanner component dan uit.

Succes,

Tijs.

Bedankt zeg. Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden. Want e.e.a. deed zich plots voor NA dat de update van AVG had gedraaid. Ik kreeg b.v. ook 'n bestand niet geupload via Transferbigfiles (loopt nu weer als 'n speer). Gelukkig, ik wilde al van alles opnieuw gaan installeren etc. etc. Nogmaals bedankt. Zie de bijlage. NOOIT meer aan die linkscanner.

Oke, hier de bijlage. En verder, als je naar al deze opties kijkt; zijn ze allemaal wel noodzakelijk. De vertraging is er (in vergel.met voor deze AVG-opties) nog enigzins (het opbouwen van een site).

Bijlagen

• AVG 8.0.JPG
    AVG 8.0.JPG
    57,5 KB · Weergaven: 65
Laatst bewerkt:
Oke, hier de bijlage. En verder, als je naar al deze opties kijkt; zijn ze allemaal wel noodzakelijk. De vertraging is er (in vergel.met voor deze AVG-opties) nog enigzins (het opbouwen van een site).

Ik zie het zo: Wat AVG belangrijk vindt, hoef ik zelf niet belangrijk te vinden! :)

Jammer dat er een rood uitroepteken blijft staan op het AVG icoontje in het systeemvak, maar daar leef ik liever mee dan met enorme vertraging in websurfen. ;)

Ik heb verder geen tips, maar fijn dat mijn tip je flink geholpen heeft. :thumb:

Mocht je besluiten dat het topic hiermee voldoende is behandeld, dan graag even klikken op "Vraag is opgelost", in het vakje "Status van de vraag", die je terugvindt rechts onderaan deze webpagina.

Tijs.

wel ik heb dat zelf ook niet meer die linkscanner omdat het inderdaad het internet nogal vertraagd.

maar ik heb avg 8.0 dan zo geconfigureerd bij de installatie dat de mailscanner en de linkscanner er niet meer zijn zodat ik van dat irritante uitroepteken weg ben ;)

zo weet je natuurlijk niet direct of het dan aan je updates ligt of aan iets anders he

[...]maar ik heb avg 8.0 dan zo geconfigureerd bij de installatie dat de mailscanner en de linkscanner er niet meer zijn zodat ik van dat irritante uitroepteken weg ben ;)[...]

@Jelpot: Vorige week nog bij iemand gedaan zoals jij zegt ("Custom install" gekozen), maar toch dat rode uitroepteken gekregen.
Nu kan ik een fout gemaakt hebben, maar in ieder geval is het wat mij betreft niet uit te sluiten dat het rode kruis tóch te voorschijn komt als je Linkscanner niet meegeïnstalleerd hebt.

En ach, er is best mee te leven, zolang je maar zo nu en dan controleert dat de resterende componenten goed worden bijgewerkt.

Tijs.

@Jelpot: Vorige week nog bij iemand gedaan zoals jij zegt ("Custom install" gekozen), maar toch dat rode uitroepteken gekregen.
Nu kan ik een fout gemaakt hebben, maar in ieder geval is het wat mij betreft niet uit te sluiten dat het rode kruis tóch te voorschijn komt als je Linkscanner niet meegeïnstalleerd hebt.

En ach, er is best mee te leven, zolang je maar zo nu en dan controleert dat de resterende componenten goed worden bijgewerkt.

Tijs.

wel, bij mij werkt het perfect zonder linkscanner en mailscanner :P

maar ja, of dat echt ook zo is op XP is weet ik niet hé

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan