Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke, hier de bijlage. En verder, als je naar al deze opties kijkt; zijn ze allemaal wel noodzakelijk. De vertraging is er (in vergel.met voor deze AVG-opties) nog enigzins (het opbouwen van een site).
[...]maar ik heb avg 8.0 dan zo geconfigureerd bij de installatie dat de mailscanner en de linkscanner er niet meer zijn zodat ik van dat irritante uitroepteken weg ben[...]
@Jelpot: Vorige week nog bij iemand gedaan zoals jij zegt ("Custom install" gekozen), maar toch dat rode uitroepteken gekregen.
Nu kan ik een fout gemaakt hebben, maar in ieder geval is het wat mij betreft niet uit te sluiten dat het rode kruis tóch te voorschijn komt als je Linkscanner niet meegeïnstalleerd hebt.
En ach, er is best mee te leven, zolang je maar zo nu en dan controleert dat de resterende componenten goed worden bijgewerkt.
Tijs.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.