Map kan niet verwijdert worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

luukzorika

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2010
Hallo,

Ik heb een map die ik graag zou willen verwijderen, maar er staat dat te map te lang is om te verwijderd te worden, dan kies ik voor: Map definitief verwijderen? En dan komt er te staan: Kan de map KOPIE)-1 niet verwijderen. De map is niet leeg.

Hoe kan ik deze map alsnog verwijderen?

(Alvast sorry als ik dit op de verkeerde plaats heb gepost.)

http://yfrog.com/nemaptelangp

Ook niet na een herstart? Kennelijk staat er iets in de map, wat nog in gebruik is.

Ps in de titelbalk staat nog RSbot aangegeven. Jammer dat mensen toch altijd willen cheaten.;)

Misschien via een dosprompt??

start, uitvoeren, cmd
even naar juiste map gaan en dan een dir /AH (voor verborgen bestanden) of gewoon direct een rmdir <mapnaam>

p.s. 'k hoop dat je weet hoe je in je dosprompt kunt 'navigeren' :)

Hallo, misschien kun je eerst proberen om de map te openen, dan de hele inhoud te selecteren en verwijderen. indien er in de map meerdere submappen zijn, eerst iedere submap openen, alles selecteren, verwijderen, terug naar de lege submap en die dan ook verwijderen. En dan zo verder met iedere submap. en dan als laatste de hoofdmap verwijderen.
succes Jan

Misschien via een dosprompt??

start, uitvoeren, cmd
even naar juiste map gaan en dan een dir /AH (voor verborgen bestanden) of gewoon direct een rmdir <mapnaam>

p.s. 'k hoop dat je weet hoe je in je dosprompt kunt 'navigeren' :)

Eigenlijk niet, zou je me dit kunnen uitleggen?

Hallo, misschien kun je eerst proberen om de map te openen, dan de hele inhoud te selecteren en verwijderen. indien er in de map meerdere submappen zijn, eerst iedere submap openen, alles selecteren, verwijderen, terug naar de lege submap en die dan ook verwijderen. En dan zo verder met iedere submap. en dan als laatste de hoofdmap verwijderen.
succes Jan

Alle mappen zijn leeg, maar de laatste map met de bestanden erin kan ik niet openen, ik klik erop en er gebeurd niets, en als ik met me rechtermuisknop erop klik staat er: openen, (wat niet werkt), verkennen, opdrachtprompt, zoeken. Bij geen van deze 3 gebeurd er iets als ik erop klik. Ook heb ik nog een keuze van: Kopieéren naar

Start, Uitvoeren, cmd (en dan enter).
dan kom je in zwart scherm.

Je moet zorgen dat er dan komt te staan c:\
Dat kan door in te typen cd\ <enter>

vervolgens "navigeer" je naar de betreffende map:
- cd Document and Settings <enter>
- cd Default <enter>
- cd Mijn documenten <enter>
- cd RSBot <enter>
- cd TortaiseSVN <enter> (*)

Ik denk dat je hier nog een niveau dieper moet....cd <mapnaam> <enter>. Ik kan alleen niet goed zien wat je mapnaam is. Ik denk cd KOPIE(~1 <enter>

Vervolgens zou je kunnen kijken of er verborgen bestanden in die map staan:
- dir /AH <enter>

Daarna of er misschien systeembestanden staan:
- dir /AS <enter>

Kortom: met dir <enter> kun je de bestanden zien in die map. Dat zou dus leeg moeten zijn.

vervolgens moet je met cd.. even een niveau hoger om de map te kunnen verwijderen.
Je zit dan weer in de map TurtaiseSVN. Daar type je:
- rmdir KOPIE(~1 <enter>.

Je zou ook kunnen proberen om dit direct te doen trouwens. Dan moet je dus even navigeren naar de juiste map (zie boven, tot waar ik * heb gezet) en dan:
- rmdir KOPIE(~1 /S

'k Vind het wat lastig om te omschrijven, maar 'k heb zo volledig mogelijk geprobeerd. Succes en als 't niet lukt moet je maar ff nieuwe printscreen sturen waar je aangeeft waarop je vastloopt.

Bedankt voor je reactie,

Ik heb gedaan wat je zei, en het lukte. Maar ik wou eigenlijk de map met de 3 bestanden verwijderen en dat was volgens mijn niet de bedoeling met wat je hierboven hebt uitgelegd toch?

Ik dacht dat je die map KOPIE(~ wilde verwijderen?? Daar ben ik tenminste vanuit gegaan :).
Maar mooi dat het is gelukt. Dat is 't belangrijkste toch ;)

Vergeet niet ff je vraag op "opgelost" te zetten

Ik dacht dat je die map KOPIE(~ wilde verwijderen?? Daar ben ik tenminste vanuit gegaan :).
Maar mooi dat het is gelukt. Dat is 't belangrijkste toch ;)

Vergeet niet ff je vraag op "opgelost" te zetten

Heb gedaan wat je zei, maar heb niets kunnen verwijderen.

Welke map/bestanden wil je nu precies verwijderen dan??

Welke map/bestanden wil je nu precies verwijderen dan??

Kopie (4) van Nieuwe map, die wil ik verwijderen.
Als ik rechtermuisknop doe dan krijg ik de opties: Openen, verkennen, opdrachtprompt, zoeken, Kopieéren naar.
Maar geen van deze opties hebben effect

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan