Map kwijt

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Vreemd ik had deze vraag hier ook al gesteld en kan deze nu niet terugvinden

Ik ben dus nog steeds mijn map kwijt, hier vervelend, is map speciaal met wachtwoorden voor financieen

Als ik nu bij outlook express op een map klik en dan op verwijderen, (zou ik per ongeluk gedaan kunnen hebben????) dan komt ie ook niet eerst in verwijderde items maar is direct weg
vreemd

Iemand nog een idee om deze terug te halen

Woehoow, sla jij je paswoorden op op je computer???? Of topoic: op een half uur krijg je gemiddeld 6 pogingen binnen van mensen die je comp willen hacken, ik zou die w8t woorden snel terug veranderen, want het kan zijn dat iemand die verplaatst heeft naar zijn comp...

Ik heb al jaren een map op mijn PC's en laptops waar mijn wachtwoorden in staan.
Een hacker in spé moet van goede huize komen om die map alszodanig te herkenen, te openen en dan nog weten welk wachtwoord bij welk programma hoort.
Dus ik vind dit een beetje onnodig onrust zaaien, waar TS niet echt mee geholpen is.

wynand zei:
Woehoow, sla jij je paswoorden op op je computer???? Of topoic: op een half uur krijg je gemiddeld 6 pogingen binnen van mensen die je comp willen hacken, ik zou die w8t woorden snel terug veranderen, want het kan zijn dat iemand die verplaatst heeft naar zijn comp...

Ik doe dat al 7 jaar nooit inbraak gehad ze moeten wel erg veel andere gegevens hebben dan hoor
ik laat de pc ook niet de godganse dag online staan en sluit mijn browser altijd direct na het internetbankieren
maar idd ik ga dit elders bewaren
vind het op papier in huis hebben ook niet zo veilig

Erger vind het het dat er af en toe gewoon een hele map verdwijnt uit Outlook en dat die NOOIT meer terug te vinden is
onbetrouwbaar hoor dat windows xp

ik zal het maar opgeven

heb restoration geinstalleerd maar moet dan wel weten hoe zo'n map heet, volgens mij is de c schijf toch iets anders dan de mappen in outlook express

Outlook of Outlook Express?
De Outlook Express mappen zijn terug te vinden met de zoekfunctie van windows als *.*dbx bestand.

Admin_Frisian zei:
Outlook of Outlook Express?
De Outlook Express mappen zijn terug te vinden met de zoekfunctie van windows als *.*dbx bestand.

Outlook Express dus zoekfunctie gebruikt en inderdaad daar zijn de outlook express mappen die er nu instaan, er zijn.
Ik zoek echter een deleted map

Via restoration kan ik *.* dbx niet invoeren want dit pakt ie niet

Nou als ik die map al niet kan vinden zullen hackers dit zeker niet kunnen....

wat een onbetrouwbaar geheel dat je gewoon spul kwijtraakt:evil:

Inderdaad heel erg vreemd en heel erg vervelend.
Ik heb het zelf gelukkig nog nooit meegemaakt.
Als de map al lange tijd verwijderd (gewist) is, is de kans zeer groot deze voorgoed verwijderd is.
Windows overschrijft na het wissen de bestanden dus zal een programma als restoration dat na enige tijd ook niet meer terug kunnen vinden.
Erg vervelend.
Ik kan als enig advies geven, regelmatig een backup maken. :confused:

mnb zei:
Erger vind het het dat er af en toe gewoon een hele map verdwijnt uit Outlook en dat die NOOIT meer terug te vinden is
onbetrouwbaar hoor dat windows xp

ik zal het maar opgeven
weet niet meer wie maar iemand heeft op dit forum als advar: Zij die opgeven weten niet hoe dicht ze bij hun doel waren. waarom nu al opgeven? :(
W8 anders nog even, mischien komt iemand anders nog met een oplossing aandraven..

wynand zei:
weet niet meer wie maar iemand heeft op dit forum als advar: Zij die opgeven weten niet hoe dicht ze bij hun doel waren. waarom nu al opgeven? :(
W8 anders nog even, mischien komt iemand anders nog met een oplossing aandraven..

Klopt, die persoon heeft mij op de hoogte gebracht van het programma wat deleted files kan opsporen maar nu kan ik HIER MIJN VORIGE BERICHT HIEROVER EN ZIJN REACTIES niet meer vinden.
Zoek zoek:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan