map MIJN AFBEELDINGEN geen pictures

Status
Niet open voor verdere reacties.

boris 555

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2001
Berichten
759
ik heb in de map mijn afbeeldingen vol staan met allerlei foto's normaal zag je die in minatuur maar bij mij is dit niet het geval meer ,het is wel zo dat als ik er op klik dat ik hem in het linker kadertje zie .
 
Hoi, heb je al onder 'mapopties' en onder 'beeld' gekeken?

Volgens mij is dat gewoon een kwestie van een vinkje ergens.....
 
zie hier eens naar

Hoi Boris
Heb je naar dit al gezien??
Om gemakkelijk te maken een print screen gedaan.
Zie maar zou op miniatuurweergave moeten staan of filmstrip
Succes
 
Re: zie hier eens naar

Geplaatst door apostel
Hoi Boris
Heb je naar dit al gezien??
Om gemakkelijk te maken een print screen gedaan.
Zie maar zou op miniatuurweergave moeten staan of filmstrip
Succes
 

Bijlagen

  • naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    28,9 KB · Weergaven: 24
Hoi Boris, is het bij jou al opgelost? ik heb hetzelfde nadat ik frontpage 2000 verwijderd heb. weet er nog iemand raad? Details, grote en kleine iconen werkt allemaal in verkenner, enkel miniaturen niet.
Groetjes
 
iconen

nee mijn vraag is niet opgelost .ik had indertijd een progje waar ikmijn afbeeldingen mee kon bekijken ,als je de map mijn afbeeldingen opend zie je gelijk rechts de plaatjes ,MAAR ik ging het programma verwijderen en dacht niet aan de map mijn afbeeldingen ,todat ik deze opende,geen voorbeelden meer dus als ik nu klik op een plaatje zie ik hem wel in het linkerkadertje (windows ME) maar rechts staan alleen de icoontjes van het programma ,(in dit geval is dat ACDsee 5 )
nou ik dacht ik installeer dus dat zelfde progje terug
en zie ik de plaatjes weer maar HELAAS.dus ik kan jullie ook niet verder helpen ,ik heb alles opgevolgd wat ik van jullie per e-mail kreeg.
 

Bijlagen

  • 0041.jpg
    0041.jpg
    36,5 KB · Weergaven: 21
Het is wel gek maar .bmp, fotoshop, .ico en andere worden wel als miniaturen weergegeven. Blijkbaar is enkel .jpg niet in orde. Weet iemand waar de existenties kunnen aangeduid worden want windows zwijgt daar in alle talen over. Thanx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan