Map "mijn documenten" is niet meer te openen na reinstalatie van XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Onkunde

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 aug 2007
Berichten
2
Hallo allemaal,
Ik ben dus nieuw hier en ook niet een echte computer wizard.
Meestal kom ik er wel uit (gewoon van alles proberen en overal op drukken), maar als het echt technisch wordt, dan gaat het mij dus niet lukken.
Vandaar dat ik me aangemeld heb op dit forum.
Ik zal hier waarschijnlijk dus hoofdzakelijk vragen stellen en denkelijk niet zoveel antwoorden ;)

Mij probleem is:

Door een geripte versie van Norton te installeren is er dus iets flink misgegaan met m'n PC.
Het opstarten duurde bijna een half uur en bij alles wat ik wilde openen liep ie vast.
Ten einde raad, heb ik C: geformateerd en XP opnieuw geinstalleerd.
Dit is goed gegaan, behalve dat ik m'n oude en vertrouwde gebruikersnaam niet meer kon gebruiken (Ronald)

Mijn PC heeft 1 harde schijf die ik in 4 partities heb verdeeld, waarvan C: het besturingstation is.
De map "mijn Documenten" had ik voorheen al verplaatst van C: naar D::thumb:
Gelukkig maar anders was ik die nu dus ook kwijt geweest en dat zou een (kleine) ramp zijn.

Echter, nu blijkt deze map (mijn documenten op D:) een NIET gedeelde map te zijn:evil:
Aangezien ik nu een andere gebruikersnaam heb, kan ik deze map dus niet meer benaderen.

Is er een manier om deze map wel te kunnen benaderen ?

Misschien met speciale softwaren oid.
Ik hoop dat iemand een oplossing weet, want alles wat belangrijk voor me is staat in deze map.
En ik heb daar natuurlijk geen backup van gemaakt :confused:
 
De rechten overnemen op deze manier, in PRO kun je dat vanuit volledige modus doen, wel eenvoudig delen in mapopties uit zetten.
 
Mag ik Lange Pier hartelijk bedanken :D

Het is voor elkaar, ik kan weer in m'n ( o-zo belangrijke map) :thumb:

De uitleg was duidelijk en de oplossing eigenlijk zo eenvoudig (als je het eenmaal weet)

Nogmaals bedankt voor de hulp en tot de volgende (probleem) keer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan