map mijn muziek laten verwijzen naar externe HD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bilal Almasoudi

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2004
hoi,

ik had eerst mijn hele muziek collectie in mijn muziek staan en nu heb ik alles gekopieerd naar een externe hd. mijn vraag nou is als ik via start mijn muziek ga dan word ik naar de oude map in mijn documenten gestuurd en ik wil dat veranderen zodat ik naar de usb HD ga kan dat?

Hoi,

Zou ik niet doen, want je hebt een probleem als je externe hd niet aan of aangesloten is.

Beter een snelkoppeling in je map Mijn Muziek, of op je bureublad maken.

Hoi,

Zou ik niet doen, want je hebt een probleem als je externe hd niet aan of aangesloten is.

Beter een snelkoppeling in je map Mijn Muziek, of op je bureublad maken.

al gedaan, HD is altijd aangesloten is alleen voor thuis gebruik. ik heb al in het register rond gekeken maar kon niet vinden waar ik nar zocht.

geen zorgen weet wat ik ongeveer doe( student aan de ict academie te utrecht):p

gelijk efffe de oplossing, de map met muziek op externe hete mijn muziek, de map in mijn documenten ook. dus eerst de in externe gerenamed, de map uit mijn doc. geknipt/geplakt op externe hd en alles daarheen kopieren.

antwoord lag voor de hand maar je moet er maar op kome haha
bedankt voor je snelle antwoord Valijn.

groetjes,

Bilal

mijn muziek op externe HDD

Goedemorgen,

ik heb ook zoiets gedaan: ik had Mijn Muziek op mijn externe harde schijf gezet en in iTunes (geinstalleerd op laptop) dat prima geconfigureerd, werkte perfect. Maar nu heb ik voor iets anders die externe harde schijf even aan een andere computer gehangen en nu is Mijn Muziek gerenamed naar Muziek van PC4. iTunes kan nu de goede map natuurlijk niet meer vinden. Maar ik kan die map niet meer terug hernoemen naar Mijn Muziek. What's up with that?

Iemand een idee?

thanks

Goedemorgen,

ik heb ook zoiets gedaan: ik had Mijn Muziek op mijn externe harde schijf gezet en in iTunes (geinstalleerd op laptop) dat prima geconfigureerd, werkte perfect. Maar nu heb ik voor iets anders die externe harde schijf even aan een andere computer gehangen en nu is Mijn Muziek gerenamed naar Muziek van PC4. iTunes kan nu de goede map natuurlijk niet meer vinden. Maar ik kan die map niet meer terug hernoemen naar Mijn Muziek. What's up with that?

Iemand een idee?

thanks

wat gebeurt er als je de HD aan de eerste pc koppelt?

wat gebeurt er als je de HD aan de eerste pc koppelt?

Als ik 'm aan mn laptop koppel (waar het altijd dus goed op stond), staat er nu "Muziek van PC4". En dat kan ik dus niet meer terugveranderen naar "Mijn Muziek" om de een of andere reden.

Ik heb in regedit gekeken en het daar aangepast, maar dat hielp niet. Dus ik heb ik het maar weer teruggezet zoals het stond.

maak een nieuwe map aan met mijn muziek
gooi alles daar in
dellete de oude map

werkt dat wel?

maak een nieuwe map aan met mijn muziek
gooi alles daar in
dellete de oude map

Nee ook niet. Ik krijg trouwens niet meer die "speciale" mijn muziek map (dwz met andere icoontje dan gewone map, daar zitten ook weer speciale rechten aan geloof ik). Hoe krijg ik dat weer terug?

Het probleem met iTunes blijft bestaan; zou het aan iTunes liggen? Lijkt me eigenlijk wat vreemd aangezien het pas is ontstaan nadat ik die harde schijf aan een andere compu heb gehangen. Niet nadat ik *iets* met iTunes gedaan heb. Ik heb overigens al geprobeerd iTunes opnieuw te installeren, maar geen enkel verschil...

Nee ook niet. Ik krijg trouwens niet meer die "speciale" mijn muziek map (dwz met andere icoontje dan gewone map, daar zitten ook weer speciale rechten aan geloof ik). Hoe krijg ik dat weer terug?

Het probleem met iTunes blijft bestaan; zou het aan iTunes liggen? Lijkt me eigenlijk wat vreemd aangezien het pas is ontstaan nadat ik die harde schijf aan een andere compu heb gehangen. Niet nadat ik *iets* met iTunes gedaan heb. Ik heb overigens al geprobeerd iTunes opnieuw te installeren, maar geen enkel verschil...

opnieuw installeren dan houdt ie denk de bestanden. probeer eens de-installeren en dan installeren.

opnieuw installeren dan houdt ie denk de bestanden. probeer eens de-installeren en dan installeren.

Hij doet 't alweer, het bleek (ook) ergens anders aan te liggen. Zodra ik de map "mijn muziek" met goede eigenschappen weer terug had, deed-ie het weer. Thanks iig! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan