map naar iso

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sami_nl

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2002
Hallo
Ik had een iso bestand en die heb ik met winrar in een map uitgepakt. Vervolgens heb ik de iso bestand per ongeluk verwijderd. Is het mogelijk om van de inhoud van die map weer een iso bestand te maken? Zo ja hoe?
Bij voorbat bedankt

Laatst bewerkt:
hangt de iso niet nog in je prullebak? zoja terugzetten en klaar is kees

Heren, wat zijn dit voor reacties? Ik vraag HOE kan ik weer een iso bestand maken en dan de een zegt; kijk in de prullenbak en het ander zegt: “kan je toch weer inpakken”
Als je het antwoord niet weet of er geen verstand van hebt (net als ikzelf, trouwens) hoef je niet op een vraag reageren. Dank u!

Geplaatst door Sami_nl
Heren, wat zijn dit voor reacties? Ik vraag HOE kan ik weer een iso bestand maken en dan de een zegt; kijk in de prullenbak en het ander zegt: “kan je toch weer inpakken”
Als je het antwoord niet weet of er geen verstand van hebt (net als ikzelf, trouwens) hoef je niet op een vraag reageren. Dank u!
Hier is tie

DVD Decrypter

Laatst bewerkt:
Geplaatst door BANDIT123
Kan je toch weer inpakken

?? een bestand dat 'ie niet heeft inpakken ??
==========

Als je met Winrar de file hebt uitgepakt worden de bestanden, als het goed is, niet geknipt maar gekopieëerd en moet je het gewoon opnieuw kunnen doen.

Geplaatst door BANDIT123
Kan je toch weer inpakken

?? een bestand dat 'ie niet heeft inpakken ??
==========

Als je met Winrar de file hebt uitgepakt worden de bestanden, als het goed is, niet geknipt maar gekopieëerd en moet je het gewoon opnieuw kunnen doen.

Allereerst, bedankt voor de laatste reacties,
Die iso file had ik niet zelf gemaakt, dus ik weet niet hoe het moet. Ik wil weer de inhoud van de map in iso veranderen en vervolgens op een cd branden, das enige reden dat ik het in iso wil veranderen. Ik heb Nero en Winrar programma’s kan ik met een van die programma’s een iso maken?

Bedankt voor de link, Bandit. Het is eindelijk gelukt. Hier is een kort maar krachtige instructie te vinden. Trial versie van UltraISO heb ik gedownload (voor geïnteresseerden: je mag alleen bestanden onder de 300mb met trial versie in iso veranderen) en klaar was kees.
:thumb:

Laatst bewerkt:
Geen dank daar zijn we allen voor die geholpen hebben met je probleem.
Zet je de vraag als opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan