Map namen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chasser

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jun 2009
Berichten
4
Hallo mensen,

Wanneer ik mijn documenten/documenten open werden de namen van de daarin staande mappen altijd kerugi weergegeven.

Sinds kort gebeurd dit echter niet meer. Waarschijnlijk heb ik zelf op één of andere toets lopen drukken :eek: maar ik zou graag willen weten hoe ik de map namen weer terug krijg.

Kan iemand me helpen?

In ieder geval bedankt!

Patrick
 
Ik zie alleen de pictogrammen..

Zie afbeelding
zondernamen.jpg


Dus geen namen er onder. Was eerder wel zo.:evil::(
 
verkenner

Het lijkt alsof er een vinkje uit staat je zou eens verkenner moeten openen en dan hier naar toe gaan:
Je klikt op "beeld" en dan klik je op "kies details" (moet je wel even naar kijken want ik heb het in het engels staan en dat maakt vertalen naar het nederlands wat moeilijker) hier staat wat er allemaal weergegeven moet worden. Als hier bij naam geen vinkje staat dan vink je dit aan en dan moet je het gewoon weer zien.
 
Bedankt voor jouw reactie maar naam staat gewoon aangevinkt :( Maar er wordt niks getoond.

Het lijkt alsof er een vinkje uit staat je zou eens verkenner moeten openen en dan hier naar toe gaan:
Je klikt op "beeld" en dan klik je op "kies details" (moet je wel even naar kijken want ik heb het in het engels staan en dat maakt vertalen naar het nederlands wat moeilijker) hier staat wat er allemaal weergegeven moet worden. Als hier bij naam geen vinkje staat dan vink je dit aan en dan moet je het gewoon weer zien.
 
Verander het beeld gewoon eens van Thumbnails naar Details.

Zie jou screenshot waarbij ik een rood vierkantje heb geplaast, waar je dit kunt aanpassen;
attachment.php
 

Bijlagen

  • Weergave aanpassen.jpg
    Weergave aanpassen.jpg
    66,6 KB · Weergaven: 61
Re

Je kan proberen om op "standaardinstellingen herstellen te klikken bij mapopties, weergave...

Zo heb ik het in ieder geval de vorige keer kunnen oplossen.

Succes
 
Download Tweak_Ui, en installeer het pakket. Je vind Tweak_Ui dan terug onder Powertoys for Windows XP.

Start het programma, en ga naar Explorer -> Customizations. Verhoog daar het aantal 'onthouden' mapweergaves naar bijv. 2000.

Open Verkenner, selecteer alle mappen die geen naam hebben, rechtsklik daarop, kies Eigenschappen, en ga naar tabblad Aanpassen.
Test nu de volgende opties uit, in deze volgorde:
- Klik Standaardinstellingen Herstellen, en klik op Toepassen. Kijk of het nu weer in orde is.
- Mocht dit niet geholpen hebben, zet dan bij Wat voor map wilt u? in eerste instantie neer: Documenten (geschikt voor alle bestandstypen) en vink aan: Dit sjabloon ook op alle Submappen toepassen. Druk op Toepassen. Zodra klaar, zet dan het type op welke je nodig hebt en vink aan: Dit sjabloon op alle Submappen toepassen. Klik op Ok.

Hopelijk is het dan allemaal weer op orde.

mvg,
jeroentuin
 
Zo als ik het op de screenshot zie worden gewoon de thumbnails weergegeven. Hiervoor heb je TweakUI niet voor nodig. Daarbij moet je ook wel weten wat je doet met dat programma.
 
Dit is een 'hidden feature' binnen windows ;)
Oplossing:
Klik op het menu Beeld en dan Tegels
de layout verandert nu in de tegels.
Houdt nu de shift toets in en houd deze ingedrukt!
klik ondertussen met de muis op het menu Beeld en dan Miniatuurweergave.
Voilla :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan