Map niet verwijderbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Buddy61

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2001
Ik wil een map via de verkenner verwijderen maar dit lukt niet.
Ik krijg steeds een melding dat dit niet gaat.
Elk programma waarin ik deze map probeer te openen herkent deze folder niet. Volgens mij bestaat deze folder helemaal niet maar staat wel in de verkenner.
Hoe krijg ik deze verwijderd??????????

Zie bijlage

Bijlagen

• map.jpg
    map.jpg
    51 KB · Weergaven: 107
Laatst bewerkt:
En in de veilige modes?

Ook in veilige modus kan ik die map niet verwijderen.
Andere mappen kan ik wel verwijderen.
En de betreffende map is geheel leeg.

Laatst bewerkt:
Kijk eens bij de eigenschap van die map.
is die toevallig verborgenen alleen lezen?
zo ja wijzig dat dan eens.

Ook die instellingen zijn OK
Dus niet "verborgen" en niet "alleen lezen"!!!

Kan trouwens ook niets veranderen in de eigenschappen deze opties blijven niet bewaard!

Laatst bewerkt:
Probeer het even met Killbox: http://helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=221758&highlight=killbox (even naar beneden scrollen voor een link en uitleg).

Normaal krijg je deze melding trouwens als je een bestand twee keer wil verplaatsen. De eerste keer lukt maar de tweede keer niet omdat het bestand dan weg is.
Je krijgt de melding ook wanneer je twee keer verwijderd of 1 keer verwijderd en 1 keer verplaatst.

Eigenlijk wanneer je de map wilt verplaatsen/verwijderen maar dat dus dubbel doet.

Succes:)

Puppie: Leuke avatar:thumb:

Ik heb het geprobeerd met Killbox maar hiermee kan je alleen bestanden verwijderen geen mappen!!!!:evil:

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Buddy61
Ik heb het geprobeerd met Killbox maar hiermee kan je alleen bestanden verwijderen geen mappen!!!!:evil:
Nee nee;)

Wanneer jij bezig bent met het bestand/de map zoeken klik je gewoon op de map. Deze vouwt iets uit en je klikt op "OK"
Daarna volg je de normale instructie's.

Dat heb ik gedaan maar hij pakt de betreffende map niet!
Wel andere mappen!!

Laatst bewerkt:
Nogmaals heeft niemand een oplossing???

Elk programma waarin ik deze map probeer te openen herkent deze folder niet. Volgens mij bestaat deze folder helemaal niet maar staat wel in de verkenner.
Hoe krijg ik deze verwijderd??????????

Probeer het volgende. Maak een nieuwe map aan. Zet de map die je wilt verwijderen daarin. Dan de aangemaakte map verwijderen. Als het goed is wordt nu de map met inhoud verwijderd. Dus ook de niet te verwijderen map.

peer2,

Heb ik geprobeerd, dit gaat ook niet!
Want ik denk als je hem niet in de prullebak kunt zetten kan je hem ook niet in een andere map zetten.

Jammer maar bedankt voor de reactie.

• Maak is een nieuwe map aan met dezelfde naam op een andere locatie (naam moet precies hetzelfde zijn).
  • Verplaats nu die nieuwe map naar de locatie van die oude. Als het goed is krijg je de melding of je de oude map wilt overschrijven.
  • Klik op JA.
  • Verwijder de map (als het lukt).

Even als voorbeeld:

De map die jij niet kan verwijderen staat in C:\Program Files en heet XX. Het pad van de map is dus: C:\Program Files\XXX
Je maakt dus een nieuwe map met de naam XX op bijvoorbeeld je bureaublad of ergens anders, maar niet in Program Files.
Verplaats de nieuwe map XX naar C:\Program Files.
Je zou nu een melding moeten krijgen met de vraag of je het oude bestand wilt overschrijven. Kies hierbij voor JA. Probeer nu de nieuwe map te verwijderen. De oude is al weg omdat die is overschreven.

rve123,

Als ik de prullemand leeg maak of ik druk op F5 dan staat de map weer in de verkenner.
Hoe kan dat toch??

Laatst bewerkt:
rve123,

De naam en het pad is:

F:\bin.bonaire.pictures.maart.twintig-negen

Hmm, lijkt me een werkje voor antispywareoffensief;) ben 99 procent zeker dat het een virus is.

Ik heb al verschillnde keren gescand op virussen en spyware!

Maar mag niet baten!!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan