Map opent in nieuw venster

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arieke123

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2011
Berichten
13
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn computer sinds gisteren. Op een gegeven moment begon mijn systeem mappen te openen in een nieuw venster. Dit vond ik nogal raar.

Ik heb gekeken bij map opties en die stond aangevinkt dat de map in eigen venster wordt geopend. Ik heb een eerder topic hierover gelezen en daar stond in dat mogelijk bij weergave mapvensters in een afzonderlijk proces openen stond aangevinkt. Deze staat ook niet aangevinkt. Ik heb bij algemeen en bij weergave de standaardinstellingen teruggezet en nogsteeds geen resultaat.

Men pc begon dit pas te doen na een uurtje computeren. Ik dacht dat het mogelijk een virus of spyware was, maar virusscanner had niks gevonden.

Ik heb een Compaq Presario CQ 61. (mochten jullie dit willen weten)

Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen?

Groetjes en alvast bedankt,

Arieke
 
Hoi,
welkom op Helpmij
makkelijkste oplossing is een systeemherstelpunt terug te zetten naar een punt voordat je het probleem had.
Windowstoets + Pause/Breaktoets>systeembeveiliging>systeemherstel.
 

Ik heb het geprobeerd met regedit, maar wat daar moest staan, stond er gewoon. Dus dit heeft me niks geholpen. Bedankt voor je reactie ;)

Hoi,
welkom op Helpmij
makkelijkste oplossing is een systeemherstelpunt terug te zetten naar een punt voordat je het probleem had.
Windowstoets + Pause/Breaktoets>systeembeveiliging>systeemherstel.

Ik zal het proberen! Oja, waar staat de pause/break toets?
 
Laatst bewerkt:
Moet je ff kijken op je laptop, iedere fabrikant deelt dat anders in, maar meestal rechtsboven ergens.
 
Er is nog steeds geen oplossing gevonden, weet iemand een oplossing voor mijn probleem?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan