xxquatroxx
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 29 okt 2013
Beste Helpmij.nl,
Ik heb een externe HDD aangesloten op een media apparaat genaamd popcornhour.
Deze externe HDD staat gedeeld op mijn PC zodat ik vanaf mijn pc toegang heb tot de externe HDD.
Omdat deze HHD in windows 7 (64bit ulitmate) NTFS geformatteerd is, is er ook een "system volume information" map aangemaakt.
Omdat ik van mijn PC op de externe HDD wat zat te rommelen en even niet goed aan het opletten wat verplaatste ik per ongeluk een map met tv-series naar de map "system volume information".
Mijn eerste reactie was... terug verplaatsen/terug zetten.
Dat lukte dus niet.
de externe hdd aangesloten op de PC.
In windows kan je deze map "system volume information" standaard niet zien.
Beveiligings optie uitgezet en verborgen mappen laten zien aangezet.
machtigen op de map aangepast zodat ik er toegang toe heb.
(dit heb ik gedaan via eigenschappen van de map / tab: beveiliging en heb bij "bewerken" alle nodige name en groepen"" toegevoegd zoals alle admins, mijn eigen naam)
Toen kon ik de map zien en in de map komen.
Maar als ik de map " tv-series" wil verplaatsen naar zeg maar de "root" van de HDD dan gebeurt er helemaal niks.
Kopiëren lukt wel maar dat is niet de bedoeling want er is niet genoeg ruimte op de schijf om eerst alles te kopiëren en daarna de map "tv-series" in de map "system volume info..." te verwijderen. Dit laatste gaat trouwens ook niet.... ik kan in de map "system volume info..." ook niks verwijderen.
Kan iemand hier mee helpen A.U.B.!.
Al vast bedankt!
Ik heb een externe HDD aangesloten op een media apparaat genaamd popcornhour.
Deze externe HDD staat gedeeld op mijn PC zodat ik vanaf mijn pc toegang heb tot de externe HDD.
Omdat deze HHD in windows 7 (64bit ulitmate) NTFS geformatteerd is, is er ook een "system volume information" map aangemaakt.
Omdat ik van mijn PC op de externe HDD wat zat te rommelen en even niet goed aan het opletten wat verplaatste ik per ongeluk een map met tv-series naar de map "system volume information".
Mijn eerste reactie was... terug verplaatsen/terug zetten.
Dat lukte dus niet.
de externe hdd aangesloten op de PC.
In windows kan je deze map "system volume information" standaard niet zien.
Beveiligings optie uitgezet en verborgen mappen laten zien aangezet.
machtigen op de map aangepast zodat ik er toegang toe heb.
(dit heb ik gedaan via eigenschappen van de map / tab: beveiliging en heb bij "bewerken" alle nodige name en groepen"" toegevoegd zoals alle admins, mijn eigen naam)
Toen kon ik de map zien en in de map komen.
Maar als ik de map " tv-series" wil verplaatsen naar zeg maar de "root" van de HDD dan gebeurt er helemaal niks.
Kopiëren lukt wel maar dat is niet de bedoeling want er is niet genoeg ruimte op de schijf om eerst alles te kopiëren en daarna de map "tv-series" in de map "system volume info..." te verwijderen. Dit laatste gaat trouwens ook niet.... ik kan in de map "system volume info..." ook niks verwijderen.
Kan iemand hier mee helpen A.U.B.!.
Al vast bedankt!