map probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daxan

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2008
Hoi,

Ik heb een klein probleempje. Ik heb 1 schijf verdeeld in twee partities en op allebei de partities heb ik een instalatie van windows xp staan. Eerst had ik windows alleen op de D: staan en was de C: leeg. Nu heb ik windows op de C: geïnstalleerd maar kan ik niet meer in de persoonlijke mappen van de windows op D: Maar ik wil natuurlijk toch bij die documenten komen die ik in die map heb staan. Hoe doe ik dit?

Groetjes,

Daxan

Je moet Eigenaar worden van de mappen en bestanden waar je nu niet meer bij kunt.

Hier wordt beschreven hoe je dat kunt doen. Dat kan per map of voor de hele schijf in zijn geheel.
Eigenaar worden van de hele schijf moet je alleen doen als je niets op D: hebt geïnstalleerd vanuit de Windows op C: en tevens van plan bent om de Windows-map en de programmatuur op D: op te ruimen via verwijdering vanuit Verkenner.

Succes,

Tijs.

Dit is gelukt, alleen kan ik nu de mappen in die map niet openen hierbij staat dat de map niet toegangkelijk is.

Je zult vergeten zijn dat vinkje te zetten waar ik in de instructie over spreek. Doe het gewoon nog een keertje, precies zoals in de instructie, en kijk of je dan wél in de submappen kunt komen.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan