map temp

Status
Niet open voor verdere reacties.

herbert

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2002
Ik heb een paar dagen geleden een update gedaan van microsoft voor IE; Sindsdien heb ik een map Tijdelijke internetbestanden bijgekregen naast de bestaande Temporary Internet Files. Als ik nu een bijlage van een email wil downloaden vb;jpg vraagt de pc Openen/opslaan ? tot hier ok; als ik dan op 1 van de 2 klik krijg ik de foutmelding:Kan file:C/ windows/temporary Internet Files/Tijdelijke Internetbestanden/Content.IE5 niet vinden,controleer pad of internetadres??? Bij Internet opties- tijdelijke internetbestanden staat alles juist.Eender wat ik doe ik krijg steeds"tijdelijke internetbestanden" tussen de regel van het pad en zodus krijg ik die foutmelding? Weten jullie soms hoe ik terug iets kan downloaden naar mijn tijdelijke map dus daarvoor had ik dit probleem niet,thks,Herbert

Nog niemand een idee???Ik krijg mijn dagelijkse opdrachten van het werk via email en kan deze niet downloaden,big problem

heb hier ook wel eens een dubbele temp internet map gehad.

kijk bij internet opties/instellingen waar de map staat.(niet in de verkenner)

wijzig de lokatie tijdelijk naar een andere partitie of map .

herstart de pc en verwijder die andere tijdelijke internet mappen.

pe.

Laatst bewerkt:
ja Gezina,dacht dat ik ze verkeerd geplaatst had en..Pete heb geprobeerd van ze te verwijderen maar krijg steeds de melding"kan deze map niet verwijderen is een systeemmap en is vereist voor het correct fuctioneren ... Voor mij mag ze blijven staan maar ik kan email bijlage niet downloaden en ik denk dat het hierdoor komt omdat het probleem zich voordoet sinds ik die patch voor IE heb gedownload?? Herbert

wijzig eerst de lokatie.

zie bijlage.

daarna de andere mappen verwijderen.

Bijlagen

• screenshot020.jpg
    screenshot020.jpg
    22,8 KB · Weergaven: 74
Tijdelijke Internetbestanden staat nu onder:C/tijdelijke internetbestanden maar hierin zie ik de map Content.IE5 niet staan. Heb de map Temporary Internet files verwijderd onder C/WIN/Temp int Files. Moet ik de mappen onder C/WIN/PROFILES/USERS/ ook verwijderen

zie de map content.IE5 niet staan maar als ik ze daar wil creeeren krijg ik de melding dat ze er al instaat,nochtans heb ik bij mapopties alles correct ingesteld maar zie ze niet staan,dus werkt nog steeds niet??

als dit C/tijdelijke internetbestanden de lokatie is die aangegeven wordt bij de eigenschappen van internet explorer kan je alle andere temp/tijdelijke internet mappen op andere locaties verwijderen.

de map content.IE5 hoef je zelf niet aan te maken.

misschien leg ik het niet duidelijk uit maar meer kan ik er niet van maken.

pe.

Ok Pete ,ik heb gedaan zoals je eerder vermeld had,ik heb de locatie verwijderd en al de andere mappen verwijderd ,ContentIE5 is terug komen opdagen,thks Herbert

Re:

Hallo,

Als je via: start, zoeken, bestanden of mappen, gaat en je typt content in dan zal je volgens mij heel veel vinden wat onder windows-temp voorkomt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan