map temporary internet files te groot??

Status
Niet open voor verdere reacties.

sutton

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Als ik bij de map van temporary internet files bij eigenschappen kijk staat daar dat die map meer dan 300mb groot is,terwijl bij instellingen staat aangegeven dat de ruimte op schijf niet groter dan 96mb mag zijn.
Voor de duidelijkheid,ik heb de map geleegd en nog staat er dat de map meer dan 300mb groot is!!
Ik gebruik windows Me en kom momenteel schijfruimte tekort dus die 300 mb zou wel een uitkomst zijn.

Weet iemand hoe die lege map 300 mb groot kan zijn.
(ik heb trouwens alle verborgen mappen en bestanden al zichtbaar gemaakt)

leeg de prullebak eens! waarschijnlijk zijn de files dan echt weg :)

prullenbak

dat heb ik natuurlijk als eerste gedaan,prullenbak is dus leeg

Re: Temporary Internet Files

Hallo,

Misschien de oplossing. Ik draai op Windows '98. Als ik mijn Temporary Internet Files ;eggemaakt heb blijft er altijd een + voor staan. Dit houdt in dat er nog een onderliggende map aanwezig is. Deze map heet bij mij Content.IE5.
Hierin staat precies hetzelfde als in je Temporary Internet Files.
Deze map kun je in zijn geheel weggooien (delete). Je zult dan een melding krijgen day dit een systeemmap is en nog wat flauwekul.
Ik heb bij een kennis geïnformeerd en je kunt hem veilig weggooien.
Hij komt dan in de prullenbak terecht.
Vervolgens kun je hem niet verwijderen uit de prullenbak (leuk, hè).
Doe dan het volgende: start je PC opnieuw op, ga dan naar de prullenbak en verwijder de map (deze keer gaat het wel).
Als het goed is, is je probleem dan opgelost.
Ik hoor het wel.

Gijs

ie5

ik heb inderdaad een map met die naam gevonden maar die is leeg 0kb.

disk cleaner

ik naam aan dat dit geen standaard windows progje is,waar kan ik dit vandaan halen?

diskcleaner

Ik heb diskcleaner m`n temp files en history laten opschonen en hopla ineens had ik in plaats van 150 MB weer 550 MB.
De map temporary internetfiles geeft nu nog 10 MB aan (terwijl de map leeg is) dus dat was blijkbaar toch de boosdoener.

bedankt voor de goede tip!

graag gedaan, cool remote control tractorpulling karretje trouwens! (zie handtekening)

Wat ik regelmatig doe is "zoeken bestanden". Ik geef als zoekopdracht <*> en laat zoeken in de map c:\windows\temporary internet files. Vooral bestanden die je bijvoorbeeld tijdens het downloaden van Kazaa hebt beluisterd kom je dan tegen terwijl je toch alles verwijderd zou hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan