map thunderbird

Status
Niet open voor verdere reacties.

jobo182

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2004
op mijn desktop vind ik de map thunderbird wel om deze te kopieren (C:\Users\jobo\AppData\Roaming\Thunderbird)
maar de dell laptop is deze map niet te vinden, niet via zoeken of ....
ik ga daar naar C:gebruikers en daar staat alleen een map gebruiker en openbaar, klik ik dan op de map gebruiker, dan zie ik div 'koppelingen', zie de printcreen Knipsel.JPG
dit is vreemd, waar moet ik op de laptop de map thunderbird vinden, al geprobeerd via zoeken, maar niets te vinden

Zoek je dit?
Code:
C:\Users\jobo\AppData\Roaming\Thunderbird\Profiles

Zoek je dit?
Code:
C:\Users\jobo\AppData\Roaming\Thunderbird\Profiles

die regel vind ik wel op mijn desktop, maar op de laptop vind ik de map C:\gebruikers\......enz niet, zie de schermopname in vorig bericht, ook via zoeken is de map AppData\Roaming\Thunderbird\Profiles niet te vinden op de laptop. Ik wil nl de map thunderbird veiligstellen (kopieren naar usb stick)

Tik dit in de adresbalk van de Verkenner:
Code:
%appdata%\Thunderbird\Profiles

Edmoor, dit heb ik ook geprobeerd, ook via zoeken de map thunderbird of AppData of Roaming ingevoerd en laten zoeken, maar geen resultaat, op de desktop is het wel te vinden
C:\Users\jobo\AppData\Roaming\Thunderbird
maar de laptop vind ik niks, ook geen AppData\Roaming\Thunderbird
i op de laptop in de map gebruikers staan alleen mappen met de naam gebruikers\gebruiker
zie de eerste bericht met printscreen
de naam op de laptop is vera, dus ik zou deze map moeten vinden:
C:\Users\vera\AppData\Roaming\Thunderbird
die mis ik dus
ik vind alleen C:\Users\gebruikers\gebruiker
en daarin staat
Knipsel.JPG
hoop dat het duidelijk is uitgelegd

Wat gebeurt er dan als je doet wat ik zei in #4?

Je moet het wel in de adresbalk intikken, niet in de zoekbalk.

ik heb de map gevonden via thundernbird in help-Probleemoplossingsinformatie-profilelmap map openen, zie
k3.JPG
dan kom ik in de map C:\Users\User\AppData\Roaming\Thunderbird\Profiles\3l19wybf.default
dan 2x terug, kom dan in C:\Users\User\AppData\Roaming\Thunderbird
en kan de map Thunderbird kopieren en veiligstellen op usb stick
wel een omweg, maar is gelukt op de laptop, alleen vreemd dat de map niet te vinden via de normale weg.
dank voor de info

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan