Map "Tijdelijke internet bestanden" staat (onzichtbaar) vol

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicoingrid

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2002
Berichten
258
Ik hoop dat deze vraag hier thuis hoort.

Ik werk met XP-professional. Geregeld maak ik gebruik van KAZAA. Nu denk ik dat KAZAA "sporen"in mijn map tijdelijke internet bestanden achterlaat.

Als ik in de map Tijdekijke internet bestanden kijk staan hier slechts een paar (cookies) bestandjes in. Als ik mij aanwijzer op de map zet blijkt dat er 22 mappen inzitten met in totaal 2 GB bestanden. Ik zie deze echter niet en krijg ze op geen enkele manier (Norton) weg. Gevolg is dat mijn schijf steeds vol loopt.

Wie heeft hier een oplossing voor????
 
Als je in de map tijdelijk internet bestanden staat en je geeft ctrl a dan selecteert ie alles, als je dan schift del doet haalt ie dan alles weg?

Waaruit maak je op dat het kazaa bestanden zijn?

Je zou ook nog op spyware kunnen scannen met Spybot misschien dat helpt.......


groetjes
Harmen
 
Klik: Extra/MapOpties/Weergave en dan helemaal beneden vink je Verborgen Bestanden en Mappen Weergeven aan. Dan zou je die bestanden moeten kunnen zien.
 
Geplaatst door DONOVAN
Klik: Extra/MapOpties/Weergave en dan helemaal beneden vink je Verborgen Bestanden en Mappen Weergeven aan. Dan zou je die bestanden moeten kunnen zien.

Dit staat allemaal aangevinkt!!! Hij geeft niets weer, maar via "eigenshchappen" kom ik er wel achter dat er 6.500 bestanden in staan en 21 mappen.

Inderdaad ik weet niet of dit via KAZAA is gekomen, maar feit is dat ze er zijn eb veek ruimte innemen en ik ze op de één of andere manier niet kan verwijderen!!

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!!
 
Heb je toevallig Norton System works of Utilities op je pc staan?
 
Klik eens met je rechter muisknop op je prullenbak
en kies voor "Empty Norton protected files".
Je hebt dan kans dat je weer een hoop schijfruimte terug krijgt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan