Map toegankelijk maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

kreepmaster

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2005
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?p=1621306

Naar aanleiding van dit topic open ik even een topic om het volgende probleem:

Defragmenteren is voltooid,, enkele bestanden konden niet worden gedefragmendingesd.

Nou wil ik van de belangrijkste gegevens een backup maken,, maar mijn map (van Mijn Documenten) is beveiligd met een password,, Als ik op D:\Documents and Settings/ dubbelklik op mijn gebruikersnaam, dan krijg je de melding dat van die map de toegang geweigert is.... :(

Hoe kun je dit omzeilen?

Groeten,

Jannick,, :):love:

In veilige modus inloggen als administrator is een optie

Kan dat ook als je de harde schijf als slave ofzoiets heb ingesteld?
Erinkomen wanneer je op een andere computer zit?
De schijf zit nu als D: in een andere computer,, in Deze Computer met een handje eronder,,
Proberen?

Even resumeren, je haalt een aantal dingen door elkaar.

Ik begrijp dat jou schijf als slave in een andere pc zit?
Dat handje geeft namelijk aan dat de map/schijf een gedeelde map is in een netwerk. Ik neem aan dat de pc waar hij in zit draait op het OS van de eigenaar (C: als jou schijf D: is)

Ik zou met F5 of F8 (verschilt per pc) mn veilige modus ingaan en inloggen als administrator, en van daaruit verder werken. In principe kan elke gebruiker met beheerdersrechten in elke map komen.

Confictius zei:
Even resumeren, je haalt een aantal dingen door elkaar.

Ik begrijp dat jou schijf als slave in een andere pc zit?
Dat handje geeft namelijk aan dat de map/schijf een gedeelde map is in een netwerk. Ik neem aan dat de pc waar hij in zit draait op het OS van de eigenaar (C: als jou schijf D: is)

Ik zou met F5 of F8 (verschilt per pc) mn veilige modus ingaan en inloggen als administrator, en van daaruit verder werken. In principe kan elke gebruiker met beheerdersrechten in elke map komen.

Allebeide harde schijven lopen op W. XP Home of Pro,, niet helemaal duidelijk,, mijn harde schijf wel.

In veilige modus ben ik al geweest, maar daarmee kan ik nog steeds niet in die map komen, :(

Nog eens ff proberen,, :)

Extra, mapopties, weergave en dan bij eenvoudig delen van bestanden het vinkje weghalen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan