Map verwijderen lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cole

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
44
Als ik een map wil verwijderen krijg ik steeds een fout melding (zie bijlage). Het gebeurt steeds bij de zelfde map.

fout.JPG


M.v.g
Cole
 
Op diskette/CD-rom of je vaste schijf?
Geprobeerd in veiligde modus?
Gescand op fouten?

Om welke map gaat het?
 
Op mijn hardeschijf d: partitie. En veilige modus heb ik geprobeerd krijg ik de zelfde fout. Het mapje is gewoon een zelf gemaakt mapje maar er staat niks meer in dus wil ik hem verwijderen.
 
misschien IS 'ie al weg en kun je 'm daarom niet meer verwijderen (gebeurt soms!)

Heb je je pc tussentijds al eens opgestart, is 'ie daarna wel weg?
 
Ik zie hem in de verkenner. En in office maar als ik dat mapje in office wil openen krijg ik een melding. Dat het op een volume staat die niet beschikbaar is.
 
Als je een virusscanner hebt probeer die map dan eens te scannen (niet dat ik denk dat het een virus is, maar ik wil weten of de scanner er wel in kan).
 
Virus scanner kan hem wel scannen. Kan er ook een nieuwe map in aanmaken.
 
"open deur intrappen" :

zijn andere mappen op dat "volume" wel benaderbaar : m.a.w. kun je die wel openklikken en bijv. een bestand dat daarin zit hernoemen ?

btw, over WELK volume hebben we het ? C: D: E: anders........?

en HEB je de pc nu al een keer opnieuw opgestart ?
 
Kan je deze bewuste map wel hernoemen?

Om welke map gaat het op de D:\?
En heb je al gescand op fouten?
 
Het gaat niet om een systeemmap. Gewoon een map die ik zelf gemaakt heb. Naam van map movies. Ik kan hem niet hernoemen. Maar wel andere bestanden er in zetten.
 
Cole,

als je geholpen wilt worden is het handig om de gestelde vragen te beantwoorden :

HEB je nu wel of niet je pc een keer opnieuw gestart ???
WELK volume, C: D: E: ???
 
Ja heb computer al opnieuw gestart!!! helpt niet!!!

Volume D: schijf (staat ook vooraan in mijn bericht)
 
Als ik bij eigenschappen kijk is er geen info. Ook naam van de map staat er niet. Kan de naam ook niet veranderen. Maar andere bestanden er in zetten kan wel.
 
Ik heb precies hetzelfde met een mapje. Ik ben er ook nog mee in gevescht.
 
Foutcontrole gaf geen fouten aan.
Maar heb net gebrobeerd bestand te zippen en dan krijg ik een melding dat ie niet bestaat.
 
ok, paarde(n)middel :

ga naar Start, buroacc. en start de "opdrachtprompt".

Ga middels de DOS-methode naar de map of de drive waar die instaat en delete hem.
 
Ja, ik vermoed dat Windows de verwijzing naar jullie mappen kwijt is. Vast op te lossen met een registeriets maar wat precies weet ik niet.
 
Als ik al mijn bestanden ffies op c:/ zet een dan d:/ formateren zou het mapje dan weg zijn.


Tis op zich niet erg dat mapje, maar vind het erg irritant.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan