Map verwijderen lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cole, je hebt geprobeerd bestand te zippen ????

Daarstraks schreef je dat het om een lege map ging ???
 
Geplaatst door gast0225
Cole, je hebt geprobeerd bestand te zippen ????

Daarstraks schreef je dat het om een lege map ging ???
Lege mappen kan je zippen.
En hij heeft meerdere malen gezegd dat de bestanden in de map gewoon goed waren :).


Ja, met formatteren moet je de map kwijt zijn:D.
 
en ja,

een format van D werkt sowieso.

Maar het probleem moet ook anders op te lossen zijn. Heb je de DOS methode al geprobeerd ? ('t is wel geen echt DOS, maar toch......)
 
Geplaatst door gast0225
ok, paarde(n)middel :

ga naar Start, buroacc. en start de "opdrachtprompt".

Ga middels de DOS-methode naar de map of de drive waar die instaat en delete hem.
Pasja, wil je me vertellen hoe ik bij de schijf kom en welke kommando's ik moet intoesen?
 
Heb een mp3 ik het mapje gezet dat kan wel (dit was een testje) hij was leeg toen ik begon met dit topic. Toen gekeken of ik het mapje kon zippen en dat wou niet. Kreeg ik een melding van kan bestand niet vinden.
 
Cole schreef :

Op mijn hardeschijf d: partitie. En veilige modus heb ik geprobeerd krijg ik de zelfde fout. Het mapje is gewoon een zelf gemaakt mapje maar er staat niks meer in dus wil ik hem verwijderen.

?
 
Wat bedoel je Pasja. ???

Dos werkte niet. Kan het mapje niet eens in dos openen. Maar kun je ook de commando's vertellen. FFies voor de zekerheid.

Tis net of het mapje niet bestaat maar hij is er wel.
 
Laatst bewerkt:
Als je de prompt hebt geactiveerd staat er iets van

C:\Documents and settings\Naam>

wat er staat is niet zo belangrijk, maar zorg dat je naar de betreffende schijf of map gaat waar het ding staat dat wegmoet.

Voorbeeld: op de D schijf staat een map genaamd "wegwezen" en deze map bevindt zich in een map genaamd "bewaren".
Samengevat : D:\bewaren\wegwezen
De wegwezen map moet dus weg:

Om deze map in het voorbeeld te vewrijderen doe je het volgende :

de cursor knippert in de opdrachtprompt
typ D: en druk op enter
op je scherm staat nu D:
tik achter D: in

CD bewaren (en druk op enter)

er staat nu

d:\bewaren

typ nu in

DEL wegwezen (en druk op enter)

nu moet 'ie weg zijn.
 
waarbij ik er gemakshalve even vanuit ga dat de map niet het kenmerk "verborgen" of "read only" heeft meegekregen (in het grijze verleden...............?)
 
Daarnaast gedraagt Windows zich uiterst "vreemd" bij die map;

enerzijds zegt 't dat er niet gelezen kan worden, anderzijds gaat Windows de map WEL lezen om er onmiddellijk daarna een mp3tje in te plaatsen. Alvorens Windows dat kan doen MOET de map gelezen kunnen worden. :confused:
 
Ik denk dat het niet gaat lukken zo.
Dus dan maar een format d:
toch bedankt voor jullie hulp.

Mapje is niet verborgen kan er echt niks aan veranderen(geen andere naam enzo). Maar wel dus er bestanden in zetten.

M.v.g.
Cole
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan