map verwijderen lukt niet !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

maretakje

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2002
Berichten
174
Heb in mijn Documenten een map staan en krijg deze niet verwijderd, het is een gewone bestansmap deze heet "Zaak" daarin zitten 27 sub mappen met de zelfde naam, in deze mappen zit echter niets ik weet ook niet hoe hij er gekomen is.
Als ik hem wil verwijderen met rechter muisknop krijg ik het volgende "fout bij het verwijdern van bestand of map kan zaak niet verwijderen de toegang is geweigerd"
"Controleer of de schijf vol of tegen schrijven is beveiligd of dat het bestand momenteel in gebruik is"

Dit is niet het geval ik weet het niet meer kan iemand mij helpen. ??:confused:
 
PC opstarten in veilige modus (meestal F8) en dan eens proberen te verwijderen...
 
probeer het hier eens mee..
 

Bijlagen

  • killbox.zip
    36,2 KB · Weergaven: 42
Wat mag dat zijn , voor er misschien rare dingen gebeuren met mijn comp.
 
een progje, waar je allerlei bestanden/mappen enz kan verwijderen, wat anders niet lukt...

pas je wel op..

Weg=weg

groet


Rob
 
Altijd handig:p

,maar is het jou ook gelukt maretakje
 
geen paniek, het is virus vrij, no trojan, no spy, gewoon handy...
 
Geplaatst door Robbie34
Weg=weg

groet


Rob

Volgens mij raad jij tooltjes aan waarvan je zelf niet weet hoe ze werken. Killbox heeft allerlei opties. Doe je een "standard file kill", dan is het niet "weg=weg" want dan wordt het verwijderde bestand in een back-up map bewaard. Om "weg=weg" te bereiken moet je de "delete on reboot" functie gebruiken.

Maar Killbox is alléén voor noodgevallen en moet beslist niet ondeskundig gebruikt worden!
 
heb gekeken en geprobeerd maar bij stap 2 beveiliging gaat het al fout ik zie dit niet staan.
Sla ik deze over en klik op geavanceerd krijg ik geen tabblad eigenaar. rarar
 
Note You must be logged on to the computer with an account that has administrative credentials. If you are running Microsoft Windows XP Home Edition, you must start the computer in safe mode, and then log on with an account that has Administrative rights to have access to the Security tab.

Dus opstarten in veilige modus en dan inloggen als administrator.
 
GELUKT:thumb: :thumb:
Iedereen bedankt voor de hulp, heb in veilige modus opgestart en kon hem toen verwijderen nadat ik mij als eigenaar van deze map had aangemaakt.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan