Map verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

maffenhendrik

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 dec 2009
Berichten
3
Momenteel ben ik mijn OE een beetje aan het opruimen.
Nu wil ik een map verwijderen maar krijg de melding
Deze map kon niet verwijderd worden; de IMAP-server weigerde deze te verwijderen Als deze map niet meer bestaat moet u de mappenlijst voor de Imap-server vernieuwen.Hoe?
====================================
Nu werk ik met OE en met webmail (Gmail) > op webmail kan de map verwijderen maar in OE niet .
weet iemand hoe je deze beide een beetje synchroom kunt laten lopen?
=======================================
Mijn 2e vraag is kun je ook mail ontvangen en deze op een externe schijf bewaren en dat hij niet meer in mijn gewone mailbox zit?(één handeling)
 
Ik webmail verwijderen, dan zal deze in OE ook verdwijnen.

Je zou overigens beter overstappen op Windows Live Mail, die is een stuk moderner dan OE (10 jaar oud).

Mijn 2e vraag is kun je ook mail ontvangen en deze op een externe schijf bewaren en dat hij niet meer in mijn gewone mailbox zit?(één handeling)
Volgens mij kun je met OE geen archieven maken en deze extern plaatsen, zoals dat met Outlook wel kan..
Een optie is het kopiëren/verplaatsen naar een archief, en dit archief met regelmaat back-uppen.
 
wanneer ik in webmail een map verwijder geeft hij bij windows live mail een foutmetlding (in wezen dezelfde fout als bij OE)

Dus dit lost ook niets op.
 
Bij livemail kun je de mappenlijst vernieuwen. Ik heb hem even niet bij de hand, dus kan het niet direct voor je opzoeken :(. Kun je zelf eens rondkijken in de menu's? Ik meen mij te herinneren dat er ergens een submenu met de naam IMAP is.

Tevens kun je de eigenschappen v/h IMAP-account opvragen, en volgens mij daar een vernieuwingsactie toepassen.

Het probleem is dat je cliënt denkt dat er een map is, maar de server niet. En dan botst het.
 
Nee niets opgelost, maar ik denk dat ik het onderwerp maar ga afsluiten.

Bedankt voor uw bijdrage.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan