map verzonden items Outlook 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quercus

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2007
Berichten
10
Sinds enige dagen zie ik mijn verzonden emails niet meer in de map verzonden items.
Ra, Ra? wie weet raad?:(
Met heel veel dank bij voorbaat!

Tike
 
Dank je wel voor je antwoord. Ik had dat gisteren ook geprobeerd, maar dat stond en staat netjes aangevinkt.
De KPN heb ik al voor de 3de keer gebeld, want het gebeurde nadat ik in de accountinstellingen KPN gegevens moest wijzigen (bij inkomende en uitgaande email moest kpnmail. etc staan ipv smtp.hetnet.nl ). En dan zeggen zij dat het aan de software ligt....
Hopelijk komt nog iemand op een idee?
Groet Quercus
 
Hallo quercus.Ik was even bij menno scoone aan het kijke voor je. Ongeveer halverwege de pagina lees je dit "Invoegtoepassingen voor Outlook" je kunt ergens een plugin downloaden. m.b.t. Hij sprerkt daar over www.xobni.com. Lees dit eens door wellicht is dit misschien wat voor je hoop ik.

http://www.schoonepc.nl/instal/emailoutlook.html

Groet Manamana en succes.
P.S. Lukt het niet of is het niet wat je denkt dan terug melden.
 
verzonden items Outlook

Beste Manamana,
Het is verholpen! Hoe?
Jouw links boden wel erg veel info, maar brachten niet de oplossing.
Ik ging nog een keer naar de Webmail van KPN en heb van daaruit een email verzonden, die wel zichtbaar werd. Toen terug naar mijn Outlook, hetzelfde gedaan en ja hoor nu werd de verzonden email netjes in de verzonden items geplaatst! Helaas zijn de eerder in de laatste week verzonden emails echt weg.
Begrijpen doe ik het totaal niet. En stilletjes denk ik dat het toch aan de server KPN lag....:mad:
Met veel dank voor je inzet!:)
Quercus
 
Geweldig proficiat. Even melden als opgelost en het beste. :thumb:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan