map verzonden werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco cera

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
wij zochten een bericht die wij ooit verzonden hebben.
ik keek in de map verzonden items en zag dat alleen de berichtem tot 1 maand terug erin stonden.
ik was van mening dat dit altijd veel verder terug ging dus via info van microsoft keen ik in de doel map waar outlook de verzonden items plaatst.
in deze map staan alle berichten alleen met de extentie .dbx.
hiervoor heb je een programma nodig en die heb ik opgehaald.dit programma schijnt verloren gegane info (dat schijnt wel eens te gebeuren in outlook) terug te halen middels dit programma.
de stappen gevolgt en het programma zocht in de door mij opgegeven map(verzonden items) en vond alles wat ik ook al zag wanneer je gewoon in outlook keek.
zaakje afgesloten en wilde weer verder gaan.
en toen ging het fout: de map verzonden items kan ik niet meer openen in outlook en binnen halen van mail lukt wel maar verzenden kan niet meer?
ik wilde alles opnieuw installeren(ie6setup) maar ik kan het niet installeren omdat de nieuwste versie al op mijn pc staat en de installatie wordt dan afgebroken!

help

groeten
Marco
Foutmelding luid:Er is een onbekende fout opgetreden. Protocol: SMTP, Poort: 0, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800C012E

Als je nou aan je zelf een emial stuurt wat zeg hij dan,.
Zo zou het het zelf kunnen testen wat er gebeurd.

Geplaatst door humpe
Als je nou aan je zelf een emial stuurt wat zeg hij dan,.
Zo zou het het zelf kunnen testen wat er gebeurd.

dan krijg ik het zelfde bericht!het maakt niet uit naar wie of wat maar gewoon verzenden lukt niet meer.

ik ga ff proberen wat hier boven staat,
gr,
marco

probleem opgelost

Geplaatst door sigma
Kijk hier eens.

bedankt voor de link, ik vond mijn fout code heb gedaan wat er stond (het bestand"Verzonden items.dbx"veranderd in Verzonden items.old") en hop alles doet het weer met een geheel vernieuwde "verzonden items map"schitterend!

ik weet alleen nog steeds niet waarom mijn map niet meer verzonden berichten onthoudt? hooguit tot een maand terug?

groetjes
Marco

Graag gedaan. :)

Het zal hebben ngelegen aan het programma wat je hebt gebruikt om de oude berichten te halen.

Maar hoe verleng ik het geheugen van mijn Map Verzonden items?

zolang ik al met outlook werk, is de map verzonden items bijna oneindig(dacht ik) maar nu gaat ie maar tot een maand terug .
hoe verander ik dat?

groeten Marco

Rechtsklik eens op de map verzonden items. Nu kiezen voor eigenschappen. Daar kun je instellingen die je zoekt aanpassen.

nee hoor

nou daar zie ik niets dat ik kan aanpassen?
ik zie een tabblad met daar op een knop algemeen en een tekst waar de map verzonden items zich bevind meer niet.

geef nog is een tip,

groeten,

Marco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan