map vezonden mail leeg!

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitchell

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2000
Berichten
931
Als ik mijn hotmail account email verzend zie ik in de map verzonden mails geen mails die verzonden zijn!
Nu heb ik via instelleling opties verzonden berichten opslaan de volgende 2 opties

1 verzonden berichten niet opslaan (maar als pop wordt gebruikt om outlook berichten te verzenden vanaf een andere service worden die nog steeds opgeslagen)
2 Alle verzonden berichten opslaan in de map Verzonden berichten.

Hij stond op optie 1 en Ik heb nu voor optie 2 gekozen.

Is het mogelijk om de verzonden emails (hij stond op optie 1!) toch te kunnen bekijken.
Mocht dit mogelijk zijn kan iemand mij dan uitleggen hoe!
 
Webserver???
Kan je mij uitleggen ik heb namelijk geen webserver
 
Laatst bewerkt:
Als je internet hebt, kun je bij de webserver. Tinus legde het een beetje onhandig uit, maar Hotmail (tegenwoordig Outlook.com geheten) is een webmail provider. En als je dus inlogt via de webpagina, dan zou je wèl bij je verzonden emails moeten kunnen. Staan ze daar ook niet meer, dan heb je vette pech vrees ik.
 
Ohja excuus voor mijn kromme uitleg. Gelukkig begreep OctaFish me. Ben benieuwd of het nog is gelukt?
 
ik heb al ingelogd maar bij verzonden staat helaas niets meer.
Is er nog een manier om de reeds verzonden mail te kunnen lezen.
 
Nee mitchell, dat gaat echt niet.
Pas op 29 oktober 2013 heb je in de instellingen van Outlook.com de juiste optie gekozen: "2. Alle verzonden berichten opslaan in de map Verzonden berichten."
Alle berichten die je vóór die datum hebt verzonden, werden niet opgeslagen in de map Verzonden berichten. Die berichten ben je definitief kwijt. Ze zijn niet meer terug te halen.
 
Idd, dat kun je schudden als ze ook daar niet meer in staan ;). Helaas.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan