map wijgert zich te verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hajacaeswe

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2002
Ik wil een programma opnieuw op de PC zetten . Alles uninstall
gedaan. In het register zit ook niks meer van het programma.
Er schijnt een schijfbeveliging op te zitten. Hoe verwijder ik die schijfbeveiliging.
Hartelijk dank als iemand een antwoord weet.
Zie bijlage van de foutmelding

Bijlagen

• ScreenShot012.jpg
    ScreenShot012.jpg
    86,4 KB · Weergaven: 82
Raymond

Ik heb je progamma gedownload en bij installeren krijg ik een andere melding
Zie bijlage. Kan bijlage niet uploaden.
Dan maar zo

No filename specifed
Usage:"WhoLockMe [-m] [-f] file name"
-M: Display the dialogBox at the mouse position
-F:Don't test if the file exist
.

Laatst bewerkt:
Je kan ook nog de mogelijkheid van Bertus proberen?

Mumsel en Bertus

Mumsel je was me net voor.
Bertus ik heb jouw programma geprobeerd. Ik krijg de melding dat het niet unlockt is, maar dat het wel door unlock verwijdert kan worden. Mooi niet. Als ik het programma nu zou installeren, dan werkt het voor geen meter, dat heb ik in het verleden vaak meegemaakt. Dus ik moet echt van die map af

Maar toch vast bedankt voor de snelle reactie.
Misschien andere oplossingen? Voor elk probleem is toch wel een oplossing, dacht ik, maar wat is wijsheid?

Hm...vaag!
Al in veilige modus geprobeerd?
Ik weet het anders ook niet zo snel.

computer al opnieuw opgestart?

zo ja en hij doet het nog steeds niet,
ctrl + alt + del

2e tabblad (processen)

klik even op Gebruikersnaam zodat alle processen met jouw gebruikersnaam bovenaan staan, eindig alle processen waar jouw gebruikersnaam achter staat behalve taskmrg.exe en explorer.exe

probeer het nu eens te verwijderen...

Als alle adviezen niet helpen, download dan Windows Installer Cleanup Utility. Na installatie open je het programma en zoekt de regel op met Pinnacle Studio 10.

"Remove" die regel, Exit en herstart je PC. Kun je nu Studio 10 wél opnieuw installeren?

bestandverwijderen

Ik geef de moed op. Ik heb al de mogelijkheden geprobeerd die jullie mij aangedragen hebben. Toch met de nap die niet toegankelijk is, mijn programma op een andere schijf gezet. Het schijnt te werken.
Jullie allemaal hartelijk bedankt. Laat de vraag nog even open. Misschien zijn er nog andere sugesties.
Bedankroosje bijgesloten.

Bijlagen

• bedankroos.gif
    bedankroos.gif
    27,8 KB · Weergaven: 62
Zoek maar eens naar Pinnacle, met Registrar Lite, let niet op de popup, die kun je uitvinken.

Ook in taakbeheer kun je kijken, of er nog iets is achtergebleven van dat programma, die daar nog steeds in werking is, ook te doen met Hijackthis.

[offtopic]Staat er weer ;) maar ik heb nog niet een echte omschrijving

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan