Map wodt gerecycled ???????

Status
Niet open voor verdere reacties.

nevola

Verenigingslid
Lid geworden
29 jan 2001
Hallo en goede middag,

Hier begrijp ik dus helemaal niets van.

Ik heb een Maxtor externe HDD aangesloten op een laptop met W98SE en de hele zaak van de laptop naar de externe schijf gekopieerd. Naam van de map=Laptop

Daarna de externe schijf aangesloten op PC met Win-XP.
Met win commander gekeken wat er op de diverse schijven stond. Alles leesbaar.
Daarna wat andere dingen gedaan met norton enz.

De volgende dag weer met wincommander gekeken, maar nu was de hele externe schijf niet meer te vinden.

Dubbelklikken op computer levert een schijf op met de naam "lokaal station" met de Letter "L" in plaats van de naam "Laptop", welke de schijf eerst had. Klikken op eigenschappen geeft 15 GB in gebruik en dat is precies de inhoud van de copy van de laptop. Wanneer ik echter op openen klik dan komen er geen files, maar een map met de naam "Recycled" en daarachter bestand 07-08-2004 9:14."

Weet iemand wat er gebeurd kan zijn en vooral hoe ik mij enige backup weer kan lzezen???

Bij voorbaat heel erg bedankt voor de hulp.

grtz.,

henk

Het gaat fout bij de zin: Daarna wat andere dingen gedaan met norton e.d.

Wat heb je daar gedaan, gewist? Dit is zeer moeilijk om op te antwoorden.
Alleen Norton of nog meer progjes op de externe harddisk losgelaten.
Externe drive heeft een letter gekregen, normaal hoor of je moet de volume naam van de hd laptop genoemd hebben, maar dat lees ik niet. Je zegt dat je een map gemaakt hebt dus letter voor hd is dan normaal.
En wat zie je als de hd weer op de laptop wordt aangesloten.

Je kunt nog proberen met file recovery je data terug te vinden als dat nog mogelijk is.
Ikzelf gebruik Pc Inspector file recovery.

Dat prog kan ook verloren hd's opsporen.

Puppie en Paul bedankt.

Onder de map staat "recycled "

wat betekent dat en waar komt dat vandaan???

grtz.,

henk

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan