Mapje weg! Hoe kan deze terug?

Status
Niet open voor verdere reacties.

falconetti

Banned
Lid geworden
3 mrt 2001
Een submapje in Postvak In was ineens weg. Hoe dit kan? = Weet ik niet.
Ik heb gekeken en volgens mij staan de gegevens nog op de PC in een ‘dbx’ bestand.
De vraag is hoe krijg ik deze weer in Outlook?
Let op, ik gebruik op deze PC de Outlook 2000 dus NIET Outlook Express.

Grtz
falco

O2k gebruikt *.pst als medium, je zou dus gewoon het *.dbx bestand moeten kunnen importeren in Outlook.

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, maar maak anders een map met een andere naam in Oulook en importeer hier het dbx bestand naar toe.

Ik doe dan: imp. & exp. Daarna kies ik dat pst. Maar als ik verder ga dan moet ik kiezen voor: "alle bestanden" omdat een *dbx geen *pst is.
Als ik dan klik: alle bestanden en 2x klik dan krijg ik 2 meldingen als volgt:
1- De eigenschappen van de informatieservice moeten worden gedefineerd voordat informatieservice kan worden gebruikt.
DUS dan klik ik OK en dan krijg ik melding 2:
2-...dbx is geen bestand met persoonlike mappen.
DUS het is geen *pst bestand.
Snap je het nu?
falco

Bij mij is het zo: Import/Export>Import Internet Mail and settings>Outlook Express

Je hebt gewoon de verkeerde optie gekozen.

OK dat heb ik net gedaan. Maar ja, nu importert hij erg oude (rest) bestanden van Outlook Express. In dat rij staat geen Outlook (dus die van 2000). En die moet ik juist hebben.
falco

Je wilde toch oude mail importeren in Outlook? Ik volg je niet meer, hoor.

Nee, ooit...in het begin.. had ik Outlook Express op deze PC. Met de instal. van Office 2000 Premium is dat verandert in Outlook. Dat is anders, dat werkt anders.
Hier had een van mijn dochters ook een (sub)mapje. Ze gebruikte dit niet erg veel (meer haar Hotmail), maar ze bewarde hier sommige e-mails. Bevestigingen over passwoorden,etc.
Nu is deze mapje weg.
Bij imp. & exp. heb ik geen mogelijkheid om bestanden uit Outlook te importeren. Alleen OE (of anders).
Ik ga morgen nog kijken. Nu word beetje laat, ik ben moe en we moeten ook nog stemmen.
Grtz
Falco
De gevonden *dbx bestanden zijn erg oud, nog van de oude OE. Volgens mij gebruikt Outlook 2000 geen *dbx bestanden. Maar ook (volgens mij) houd Outlook een backup. Hoe kan men dit herstellen? Misschien lukt dat zo??

Laatst bewerkt:
graag vraag verwijderen !!

Aangezien ik geen tips krijg misschien is het mogelijk om deze vraag te verwijderen. Ik kan dat niet doen
Bedankt
falco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan