Mapjes verzenden naar Gmail.com

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evelthoven

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2006
Berichten
690
Goedenavond,

Naast mijn "normale email-adres" heb ik ook een mail adres in Gmail.
Wat ik nu graag wil is het volgende:
Ik ben geabonneerd op een bepaalde nieuwsbrief en hiervoor heb ik in mijn PostvakIn een aparte map gemaakt zodat ik ze hier allemaal bij elkaar heb staan. In elke nieuwsbrief staan regelmatig een aantal links naar bepaalde sites.
Als ik mezelf een mailtje naar mijn emailadres in Gmail met daarin een bepaalde nieuwsbrief uit deze map dan zie ik in Gmail alleen maar tekst en vaak ook met rare tekens. Bovendien zijn de links wel zichtbaar, maar deze kun je niet meer aanklikken om doorgelinkt te worden naar de bijbehorende site.

Mijn vraag is nu of het mogelijk is om de inhoud van de genoemde map door te sturen via Outlook naar Gmail zodat ze precies hetzelfde zijn als voorheen in Outlook. Liefst verstuur ik ze in een keer, want als ik ze allemaal apart moet versturen dan ben ik uren bezig, gezien het aantal nieuwsbrieven dat ik al verzameld heb.

Ter info: ik werk met Microsoft Outlook 2002.

Hopelijk heeft er iemand een oplossing voor mijn probleem.

Alvast bedankt

Eric
 
Zou je misschien een printscreen kunnen laten zien, van hoe je die nieuwsbrief in Gmail ziet?
 

Gmail kent geen aparte Postvak IN mappen, want alle mail wordt in één grote container geduveld. Wat je wilt kan dus niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan