maplestory andere wereld

Status
Niet open voor verdere reacties.

foxcat95

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2008
op maplestory heb je kradia (een wereld) maar naast kradia staan nog meer vakjes voor werelden maar deze zijn leeg moet je zo'n wereld vrijspelen of downloaden of op een andere manier?

alvast bedankt:thumb:

op maplestory heb je kradia (een wereld) maar naast kradia staan nog meer vakjes voor werelden maar deze zijn leeg moet je zo'n wereld vrijspelen of downloaden of op een andere manier?

alvast bedankt:thumb:

nee geen van beide, er zijn wel veel landen in die wereld ;) dat zijn vakjes voor nieuwe werelden :p (probeer maar warrior te worden als je nog nooit hebt gespeeld dex = lvl X 2 tot 50 dan rest str!)

haha ik ken het ;) heb global bijna 3 jaar gedaan :p

kradia is je WERELD (aarde) daarin zijn veel landen (nederland belgie enz. enz.)

je start in 1 van de werelden, en daar kan je nooit meer uit tenzij je een world transfer nx item koopt....

dus oftewel de vakjes ernaast gaan NIET open of NEXON moet kiezen om meer WERELDEN bij te maken :) en als dat gebeurt is het een EXACTE kopie van Kradia alleen voor nieuwe mensen zodat niet 1 wereld te druk word

heheheh eindelijk duidelijkheid

ok hartelijk bedankt:evil:

maar hoe verklaar je dat plaatje in de link van mijn vorigge bericht dan?

ok hartelijk bedankt:evil:

maar hoe verklaar je dat plaatje in de link van mijn vorigge bericht dan?

de lege vakjes? dat waren er ooit veel meer ;) die staan er maar omdat het anders niet mooi uit zou zien. en nu kunnen ze met een paar klikjes een nieuwe wereld erbij zetten, anders hadden ze een heel nieuw template moeten maken

ja dat snap ik allemaal

maar waarom heb die gast zoveel werelden/channels?

ja maar hoe krijg je dat:shocked:

sorry dat ik een beetje nub doe:rolleyes:

ja maar hoe krijg je dat:shocked:

sorry dat ik een beetje nub doe:rolleyes:

dat ligt aan de server kant ;) er zit ergens een team van mensen, die maakt een paar werelden en laat die draaien op mainframes... hun bepalen hoeveel servers er zijn met hoeveel channels, hier kan je zelf niks aan veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan