maplestory (online game) werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

kendoss

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2005
Berichten
127
dag mensen ik heb allang maplestory als jullie dat kennen niet spelen want telkens als ik spel wil opstarten dan loopt het vast en dan zonder een error gaat ie terug naar het bureaublad wat is er hier fout aan . ps.. is het verstandig bij windows taakbeheer ctrl alt del bij task.mgr.exe process te beeindgen? of is dat niet goed voor je computer want hij gebruikt telkens 1% 2% terwijl ie op me ander computer 0% gebruikt. misschien werkt dat spel het als ik die taskmgr.exe beeindigd?
 
een . of een , of een hoofdletter is misschien wat makkelijker....:confused:

al een keer opnieuw geinstalleerd?
 
kendoss zei:
dag mensen ik heb allang maplestory als jullie dat kennen niet spelen want telkens als ik spel wil opstarten dan loopt het vast en dan zonder een error gaat ie terug naar het bureaublad wat is er hier fout aan . ps.. is het verstandig bij windows taakbeheer ctrl alt del bij task.mgr.exe process te beeindgen? of is dat niet goed voor je computer want hij gebruikt telkens 1% 2% terwijl ie op me ander computer 0% gebruikt. misschien werkt dat spel het als ik die taskmgr.exe beeindigd?

Wat is je systeem ?. Mss kunnen we daar meer mee. Al geprobeerd nieuwe drivers van je vid kaart erop te zetten ? of als je voordat het spel het nog deed nieuwe drivers geinstalleerd ? zo ja probeer de oude versie van je vid kaart erop terug te zetten.
Probeer het volgende is: rechtermuisknop op het spel > vink aan "Dit programma etc.."zet je op windows 98 > beeldscherm resolutie van 640 x 480 > Toepassen, kijk ff of hij het nu wel doet op lagere settings. Zonder tips over je systeem (processor, vid kaart, geheugen) kunnen we ook niet zoveel doen. Tip, task.mgr. dat is het scherm dat je opent mbv ctrl+alt+del. Zet je virus scanner + msn uit IN in je task mnr. :thumb:

gz. GM
 
game-master zei:
Wat is je systeem ?. Mss kunnen we daar meer mee. Al geprobeerd nieuwe drivers van je vid kaart erop te zetten ? of als je voordat het spel het nog deed nieuwe drivers geinstalleerd ? zo ja probeer de oude versie van je vid kaart erop terug te zetten.
Probeer het volgende is: rechtermuisknop op het spel > vink aan "Dit programma etc.."zet je op windows 98 > beeldscherm resolutie van 640 x 480 > Toepassen, kijk ff of hij het nu wel doet op lagere settings. Zonder tips over je systeem (processor, vid kaart, geheugen) kunnen we ook niet zoveel doen. Tip, task.mgr. dat is het scherm dat je opent mbv ctrl+alt+del. Zet je virus scanner + msn uit IN in je task mnr. :thumb:

gz. GM


dag gamemaster nou kijk eerst deed ie het wel dat spel maar nu ook wel maar probleem is als ik in de spel kom en na paar seconden gaat ie vastlopen en dan terug naar me bureablad me besturingssysteem is win xp maar video kaart blijkt ook niks mis mee ik heb alles al geprobeerd ook met graphics card want heb al altijd nvidia zitten gebruiken kan het ook zijn dat er spywares op me computer zitten daardoor vastloopt? maar over dat task.mgr kan ik dat proces beeindigen? dus je bedoelt dat ik msn + virus scanner moet uit moet zetten in die taskmnr.exe? hoe moet ik dat precies doen? :rolleyes: bedankt
 
waarom wil je task.mnr uitzetten, hij neemt 1 of 2% cpu inn.... volgens mij is dat niet versandig om die uit te zetten... maar probeer het en je ziet het logisch toch?

Installeer de game nou is opnieuw,
scan op spyware en virussen
dan ben je toch al een heel eind... je geeft zelf de (mogelijke) oplossingen al

Edit: ken je geen HOOFDLETTERS of punten? Dat zou je bericht wat leesbaarder maken... :confused:
 
Ik heb alles al gedaan om dat spel te laten werken.Heb gedeinstalleerd enzo

Ik kwam dit ook nog tegen zo'n probleem die niet altijd weergeeft maar toen ie ging weergeven had ik snel screenshot gemaakt.


http://www.freewebs.com/kennytje/msfout1.JPG

Hopelijk hebben jullie hier wat aan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan