maplestory op windows 7 Home Premium

Status
Niet open voor verdere reacties.

Droletje

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2011
Beste mensen,

Ik heb een computer met Windows 7 Home Premium, ik had maplestory gedownload, maar ik kwam erachter dat maplestory niet zo'n zin had om het te doen.

Ik ben wat gaan googlen en ben erachter gekomen dat dit probleem vaker voorkomt.

Maar mijn probleem is anders dan de meeste problemen van andere op internet.

Als ik dubbelklik op maplestory, verschijnt hackschield, doet de scans en is het goed, maar als het spel dan hoort op te starten, gebeurt er niks, ook bij taakbeheer staat niet dat maplestory is opgestart.

Kan iemand mij helpen,

Bij voorbaat dank

ik speel al af in admin mode, en heb al meerdere keren opnieuw gedownload + geïnstalleerd

ik heb al op compabilieteits modus windows XP (alle servicepacks) windows vista(alle service packs) en telkens alles in admin mode.
maar er komt schermpje met, een hele boel reclame, en onderaan 'speel' zoals ik mij ook herinner van mijn oude computer, dan druk ik op speel.
dan verschijnt hackshield, dus hij doet het wel, maar na de hackshield, start maplestory zelf niet op

Ik heb het probleem ook.

Als je compatibiliteismodus gebruikt, zal HackShield met een error komen dat er een compatibiliteitsmodus is ingeschakeld, dit willen zij niet omdat zij dan bang zijn voor hackers.

Ik speel daarom nu ook MapleStory Global, omdat deze tenminste wel speelt op windows 7 32-bits. Alleen ondersteunt het nog steeds GEEN widescreen, en een 64-bits.

Als je Global wilt spelen zul je moeten googlen hoe je vanuit Europa global kan spelen.

Nexon is helaas niet bezig met compatibiliteit van windows 7...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan