mapopties probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

ewoutje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 sep 2007
Berichten
4
ik hier heb een probleem
toen ik gister mijn pc een makeover gaf, als nieuwe bureaubladachtergrond, nieuwe skin en ook wat nieuwe icoontjes van mijn mappen, had ik iets fout gedaan. ik wist niet precies hoe ik alle icoontjes van de mappen een ander plaatje kon geven en ging overal wat rommelen. nadat ik in de mapopties een paar dingen had geprobeerd, kwam ik tot de conclusie dat plotseling elke keer als ik een map wou openen, hij niet geopend werd, maar dat hij de map opende met het programma ACDSee.
Heeft iemand een idee wat ik moet doen?

ik heb zelf al weer wat gekeken in de mapopties, en daar zag ik bij mapopties (tab bestandstypen) bij geavanceerd op bestandsmap een scherm met acties. Dit waren er 2, namelijk 'browse with ACDSee' en 'Find'.
De actie 'browse with ACDSee' was vetgedrukt en als ik de actie find als standaard maakte en ik ging dan weer een map openen ging die zoeken. nou is het wel mogelijk om een nieuwe actie toe te voegen, maar ik heb geen idee welke actie

zou iemand mij kunnen helpen?? :confused:
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een Nederlands versie van XP, daar heb ik een button Standaard, ik neem aan dat in Engelse versie iets van 'Default' aanwezig zal zijn. Die al geprobeerd?

{edit} Dom, dom van mij, standaard is niet default... als je hier standaard kies wordt de geselecteerde actie de standaard actie.
 
Laatst bewerkt:
ja, als je die knop standaard indrukt word de selectie vet gedrukt, maar er staat geen 'openen' of iets dergelijks in het rijtje met acties, alleen maar 'browse with ACDSee' en 'find'
 
Ik denk dat er 'open' en 'explore' bij horen.
Standaard zou 'open' moeten zijn volgens mij.
 
Laatst bewerkt:
dat dacht ik ook, maar er is wel een button met nieuw, en als je daar op klikt zie je een klein schermpje met

actie:

en

toepassing met de actie word gestart

ik denk dat je hier iets met open ofzo moet invullen maar met alles wat ik invul krijg ik een error dus ik heb geen idee wat ik daar moet invullen
 
Oké, probeer dit eens;
screenhunter73qy8.jpg

Via bladeren even explorer opzoeken op de C schijf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan