Mappen afbeeldingen veranderen vanzelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.

grace101

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2007
Hallo,
hopelijk zit ik op het goede topic.
In de map mijn afbeeldingen zijn verschillende mappen veranderd, ik kan ze wel
gewoon openen en gebruiken.
Wat is er aan de hand?
Zie bijlage.Helpmij.jpg

Welke versie van Windows gebruik je?

Dan kan je het volgende proberen. Klik op Start, kies Uitvoeren en tik daar het volgende in:
ie4uinit.exe -ClearIconCache

Klik op Ok.
Hiermee wordt de iconen database geherinitilialiseerd en zou het probleem over kunnen zijn.

Twee keer geprobeerd, helaas.... helpt niet.

Helpmij1.jpg Kan hier een fout inzitten?

Laatst bewerkt door een moderator:
Helpmij3.jpgHelpmij4.jpg Na inmiddels systeemherstel ben ik zover gekomen, maar
ik snap niet wat hier staat. Hoe nu verder?

Een StringValue is een Tekenreekswaarde.

En Modify? Dat is toch verwijderen? Wat moet ik dan verwijderen?

Modify betekend Aanpassen of Wijzigen. Wat je moet doen kan ik zo niet zeggen omdat ik niet weet welke instructies je volgt.

Ok, dat is dus voor het aangeven van een standaard folder icoon. Dan was je volgens de instructies al goed bezig. Je maakt daar een nieuwe tekenreekswaarde aan en die noem je 3. Daarna kan je erop dubbeklikken om de waarde van de sleutel 3 te wijzigen. De waarde die je moet gebruiken wordt eronder uitgelegd en is afhankelijk van het icoontje dat je wilt gebruiken.

Let wel, ik heb dit zelf nog nooit zo gedaan en vertaal alleen de instructies voor je.

Sorry, maar ik kom hier geen stap veder mee. Heb het programma geïnstalleerd, maar nu loop ik vast.
Is er echt geen andere manier? Wat kan de eden zijn dat de mappen zomaar veranderd zijn?

De snelste en eenvoudigste oplossing zou een systeemherstel kunnen zijn naar een datum voordat je dat probleem had.

Dat heb ik dus bij de eerste poging om te veranderen al moeten doen, omdat de pc vast liep. Ook dat heeft niet geholpen.....

Dan heb ik zo ook even geen ideeën meer helaas.

Gisteren wel problemen gehad om bij iemand anders op internet te komen, verder niks veranderd.
Heb toen wel zitten klooien met thuisgroep, openbaar ed maar vanmiddag geen problemen gehad met afbeeldingen tot vanavond plotseling.

Malewarebytes gedraaid en nu heb ik helemaal geen mappen meer, ha ha!
Kennelijk zit daar toch iets fout!
Wat ik ook niet snap is het "delen" dat onderaan staat, kan dat er ook mee te maken hebben?
Zie afbeeldingHelpmij6.jpg

Helpmij7.jpgHelpmij8.jpgHelpmij9.jpg
Zit hier wat fout? Herstellen heb ik uiteraard al geprobeerd.

Malewarebytes heeft niks gevonden en die link die er bij staat heb ik net geprobeerd, dat was grote paniek!!!
Had zelfs geen plaatjes meer op het bureaublad en kon niet starten. Via recente locaties en Ccleaner op het
configuratie scherm gekomen en systeenherstel gedaan. Gelukkig is alles weer bij het oude. Hoewel gelukkig.....
De afbeeldingenmap ziet er nog net zo uit als op de eerste afbeelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan