Mappen automatish synchroon maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

McMeller

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 apr 2007
Hallo. Is er een tool die twee aangewezen mappen automatisch synchroon kan maken?
Ik wil namelijk de map C:\Users\Mcx1\AppData\Local\Microsoft\Media Player automatisch
synchroon laten maken aan C:\Users\Melvin\AppData\Local\Microsoft\Media Player.

Dus als ik in de ene map een aanpassing wil laten doen, wil ik graag dat dit ook gebeurt
in de andere map.

Laatst bewerkt:
natuurlijk kan dat, daar zijn allerlei tooltjes voor. Ga maar een google-en op "sync folder" dan vind je er tientallen. Ze werken over het algemeen hetzelfde, maar gebruiksgemak wil nogal eens verschillen.
Er zijn een aantal gratis programma;s maar die hebben meestal een beperking in de hoeveelheid data die ze kunnen verwerken. Bij grote hoeveelheden data (meer dan een paar GB) moet je de betaalde versie aanschaffen.

Ik gebruik zelf naar grote tevredenheid GoodSync. Dat is niet gratis, maarja... ook dat is op te lossen :p

Laatst bewerkt:
natuurlijk kan dat, daar zijn allerlei tooltjes voor. Ga maar een google-en op "sync folder" dan vind je er tientallen. Ze werken over het algemeen hetzelfde, maar gebruiksgemak wil nogal eens verschillen.
Er zijn een aantal gratis programma;s maar die hebben meestal een beperking in de hoeveelheid data die ze kunnen verwerken. Bij grote hoeveelheden data (meer dan een paar GB) moet je de betaalde versie aanschaffen.

Ik gebruik zelf naar grote tevredenheid GoodSync. Dat is niet gratis, maarja... ook dat is op te lossen :p

Mooi. Op die manier kan ik namelijk on the fly mijn extender mediabibliotheek indelen!
Is er iemand met een specifiek programma? Ik heb namelijk net een herinstallatiegedaan
en zit niet op rommel te wachten.

Inmiddels heb ik een oplossing gevonden, in plaats van deze mappen te synchroniseren.
Zie hier.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan