Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mss is dit wat je bedoeld http://www.truecrypt.org/downloads.php
heel erg bedankt.. ik heb nu een rar file met een password erop, werkt ook wel goed :thumb:
Kan ook gewoon met XP's ingebouwde ZIP-functie.
Nooit geprobeert, maar nooit te oud om te leren.
Is dat zo, kan je hiermee ook een ww op een compressie zetten ?
Wachtwoordbeveiliging gebruiken
Bestanden en mappen in gecomprimeerde mappen kunnen worden beveiligd met een wachtwoord. De inhoud van een gecomprimeerde map met een wachtwoord beveiligen:
1. Dubbelklik op de gecomprimeerde map die u met een wachtwoord wilt beveiligen.
2. Klik in het menu Bestand op Wachtwoord toevoegen.
3. Typ in het vak Wachtwoord het wachtwoord dat u wilt gebruiken. Typ hetzelfde wachtwoord in het vak Bevestig het wachtwoord en klik op OK.
Wanneer u een bestand probeert te openen dat met een wachtwoord is beveiligd, verschijnt het dialoogvenster Er is een wachtwoord nodig. Typ het juiste wachtwoord in het vak Wachtwoord en klik op OK.
Ik had 't tegen DoRcO.
En ja, dat kan.
Maar ik was effe geinteresseerd binnen dit topic en had geen zin om daar een nieuwe voor aan te boren.
Zoiets moet toch kunnen![]()
Dat mag toch ook? Rustig maar.. Ik gaf je toch ook uitleg.
Geldt wel alleen voor .ZIP. Alle andere compressie-formaten kunnen niet door Windows worden ingelezen.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.