Mappen die op buroblad blijven na hetstart?

• Onderwerp starter Onderwerp starter brbr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

brbr

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
Ik wil graag dat wanneer ik een aantal vensters (mappen) op mijn buroblad heb staan en de pc herstart, ze er nog staan. Kan dat?

Ik neem aan dat je bedoelt dat als je bezig bent in een map en je 'sluit' de computer dat je als je weer opstart verder kan gaan? Als dat zo is, kun je de computer in hybernate stand zetten, als je dan weer opstart staat alles nog zo. Ik doe met de laptop ( b.v.) gewoon de deksel dicht en dan gaat hij in hybernate. klep open, op de aanuitknop drukken en ik kan weer verder. :)

Je kan ook een link naar een map in de map "opstarten" zetten. De map "opstarten" vind je hier:
C:\Documents and Settings\[jouw gebruikersnaam]\Menu Start\Programma's\Opstarten

Dan klik je in een leeg stukje veld met rechts en neem je Nieuw >> Snelkoppeling.
opstarten-new.gif

Vervolgens geef je de map op waar de snelkoppeling naar moet wijzen en je bent klaar.

James :)

reactie

En wanneer ik ook programmas automatisch wil laten opstarten?

En wanneer ik ook programmas automatisch wil laten opstarten?
Dan rechtsklik je op dat programma, neem je "snelkoppeling maken" en sleep je die snelkoppeling later naar de map opstarten. :)

Programma's zélf naar de map opstarten slepen (zoals Maikel zegt) lijkt me geen goed idee aangezien je dan het programma uit z'n eigen mapje weghaalt en dat wel eens voor probleempjes kan zorgen bij programma's die een bepaalde dll uit dezelfde map laden.

James :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan