Mappen & e-mails verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ladyeve

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2009
Gisteren was ik mijn mailadres van hotmail in Outlook 2007 aan het ordenen (met Vista), d.w.z. mappen aanmaken en e-mails sorteren daarin. Later die dag waren er ineens mappen met bijbehorende mails verdwenen of mails verdwenen uit aangemaakte mappen.
Ik heb een Recovery Toolbox for Outlook geprobeerd en de Recovery 'SCANPST' (C:\Program Files\Microsoft Office\Office12). Scanpst gaf aan dat er fouten waren en ik heb alles hersteld.
Nu is er niets veranderd. De herstelde files zijn oude files en niet die van gister.
Het zijn erg belangrijke mails, ze gaan o.a. over een erfenis/testament.

Ik snap er helemaal niets meer van :shocked: en hoop dat iemand mij kan helpen!

Alvast bedankt voor de moeite.

Gisteren was ik mijn mailadres van hotmail in Outlook 2007 aan het ordenen (met Vista), d.w.z. mappen aanmaken en e-mails sorteren daarin. Later die dag waren er ineens mappen met bijbehorende mails verdwenen of mails verdwenen uit aangemaakte mappen.
Ik heb een Recovery Toolbox for Outlook geprobeerd en de Recovery 'SCANPST' (C:\Program Files\Microsoft Office\Office12). Scanpst gaf aan dat er fouten waren en ik heb alles hersteld.
Nu is er niets veranderd. De herstelde files zijn oude files en niet die van gister.
Het zijn erg belangrijke mails, ze gaan o.a. over een erfenis/testament.

Ik snap er helemaal niets meer van :shocked: en hoop dat iemand mij kan helpen! Welke provider heb jij?

Alvast bedankt voor de moeite.

Hoi,

Heb je al met je provider gebeld, misschien heb die nog een backup van jou mail? Welke provider heb jij??

Laatst bewerkt:
Hoi,

Nog een tip! Vraag de afzender van deze mail of hij of zij daar nog kopieen van hebben??
Nog een tip. Koop een usb stick en zet daar al je belangrijke post in.

Groet,
Reindert

hey,

Het kan ook zo zijn dat je e-mails alleen in outlook zijn verwijderd.

Heb je ook al gekeken op je hotmail acount bij www.Hotmail.com en dan daar inloggen op je E-mail adres dat je voor outlook gebruikt,

Tip: kijk ook bij verwijderde items...

Bedankt voor de tips. Ik zal het doorgeven aan de desbetreffende persoon.
Provider is hotmail, niet echt telefonisch te bereiken.
De laatste optie is dat ik alle mails ga opvragen bij de verzenders. Misschien dat iemand anders nog een andere optie heeft!
Via de server van hotmail (www.hotmail.com) is alles hetzelfde als in Outlook, helaas.

Bedankt voor de tips. Ik zal het doorgeven aan de desbetreffende persoon.
Provider is hotmail, niet echt telefonisch te bereiken.
De laatste optie is dat ik alle mails ga opvragen bij de verzenders. Misschien dat iemand anders nog een andere optie heeft!
Via de server van hotmail (www.hotmail.com) is alles hetzelfde als in Outlook, helaas.

En vergeet geen usb stick te kopen waar je alles wat belangrijk is op moet slaan. Zo`n stick heb je al voor 6 of 7 Euro

Kun je geen mail sturen aan de hotmail provider?

Laatst bewerkt:
Ja die heb ik al en zijn zeker niet duur! De belangrijke bestanden zijn er ook nog wel, maar het gaat er meer om dat het belachelijk is dat ze gewoon helemaal weg zijn. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Bedankt weer voor je reactie!

Ja die heb ik al en zijn zeker niet duur! De belangrijke bestanden zijn er ook nog wel, maar het gaat er meer om dat het belachelijk is dat ze gewoon helemaal weg zijn. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Bedankt weer voor je reactie!

Hoi,

Heb je je e-mails weten te bemachtigen bij de afzender?????

Hoi!
Ik heb de belangrijke mails weer terug. Er zijn nog een hoop mails weg en dat gaat nog wel even tijd kosten. Toch vreemd dat die mails spontaan verdwenen zijn...
Nogmaals bedankt voor je hulp!

Hoi!
Ik heb de belangrijke mails weer terug. Er zijn nog een hoop mails weg en dat gaat nog wel even tijd kosten. Toch vreemd dat die mails spontaan verdwenen zijn...
Nogmaals bedankt voor je hulp!

Dat is mooi:) En zet ze gelijk op die usb stick!!!!!!

Waar staan de emails van Microsoft Outlook?

Kan iemand mij vertellen in welke map de emails staan van Microsoft Outlook 2007?
Ik kan ze nl niet vinden :(

Vriendelijke groet
Marij

Kan iemand mij vertellen in welke map de emails staan van Microsoft Outlook 2007?
Ik kan ze nl niet vinden :(

Vriendelijke groet
Marij

Hoi,

Je kan beter een vraag aanmaken in het forum dan zien ze je. Op deze manier kan niemand je bereiken. Ik heb nog outlook 2003 en kan jou hier niet mee helpen:confused:

Ja sorry, ik dacht dat ik een nieuwe vraag aanmaakte.
Maar blijkbaar niet goed opgelet :)
Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan