mappen gmail account downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitchell

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2000
Ik upload regelmatig een behoorlijk aantal foto's naar mijn gmailaccount. Uploaden doe ik via picasa.

vraag: is het mogelijk om deze gehele map te downloaden. zo ja kan iemand mij uitleggen hoe.

mappen in de cloud drive is mogelijk maar daar maak/wil ik geen gebruik van.

Hallo Mitchell het kan wel mits:

Als je volledige albums van Picasa Web albums wilt downloaden, moet je Picasa op je computer hebben geïnstalleerd. Maar dat heb je neem ik aan.
Ten tweede, als je een volledig album van een andere gebruiker wilt downloaden, moet de albumeigenaar de optie Bezoekers toestaan mijn foto's te downloaden' op het tabblad 'Privacy en toestemming' van de pagina 'Instellingen' inschakelen. Ik las dit al een keer eerder een tijdje geleden en keek ook naar die mogelijkheid. Afin hier alle mogelijkheden hoop dat je vooruit kunt met deze informatie. Klikje ;)

Hallo Mitchel. Zet je a.u.b. de vraag als opgelost als je tevreden bent met mijn antwoord. Dit kun je doen in de blauwe balk in je eerste bericht, dan hebben anderen die zoeken op dit probleem er ook wat aan. En geen dank graag gedaan he. Groetjes Manamana. :thumb: ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan