mappen in alfabetische volgorde in "Openen"

Status
Niet open voor verdere reacties.

jong.braster

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2003
Berichten
203
Betreft Office 2003, op XP. Vraag gaat over alle Office programma's. (Word, Excel, etc)
Wanneer je in de werkbalk op "Openen" klikt wordt er een window geopend met alle mappen.
Sinds kort worden de mappen, in het geopende window, niet meer op alfabetische volgorde weergegeven maar staan ze willekeurig door elkaar.

Hoe kan ik ze weer in alfabetische volgorde krijgen?
 
Hoi,

Waarschijnlijk zijn de mappen (en bestanden) gesorteerd op het item 'Gewijzigd op'.

In het venster 'Openen' van één van de progs. klik je op de knop 'Weergaven' in het werkbalkje van dit venster en kiest vervolgens 'Details' (zie bijlage)
Klik in deze weergave op de kolomtitel 'Naam', waarop ze weer keurig 'in het gelid' staan.
(overigens, nogmaals klikken op dit item en ze worden antichronologisch gesorteerd)
 

Bijlagen

  • Screenshot.JPG
    Screenshot.JPG
    56,6 KB · Weergaven: 225
:thumb:
Je titel mega senior heb je terecht. Voor mij een vraag door jou het antwoord.
Bedankt.

groetjes
 
Ik heb sinds kort Office 2003 geïnstalleerd en zie dat de bestandenlijst in "Openen" anders is georganiseerd. In Office 2000 stonden de Mappen altijd bovenaan, onafhankelijk van de sorteervolgorde. In 2003 worden die op dezelfde manier gesorteerd als de bestanden. Toch lastig als je graag de laatst gewijzigde (en vaak de meest gebruikte) bestanden bovenaan wil zien. Is er een oplossing?
 
Ben ik de enige die het lastig vindt, als de mappen onderaan staan indien je de bestandenlijst op datum laatste wijziging zet?
 
Maar zelfs jij denkt dat het onmogelijk is dit te veranderen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan