Mappen in Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

theobakker

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Berichten
519
Op dit moment ben ik bezig iemand te helpen bij het verwerken van e-mails. De betreffende persoon gebruikt als e-mailprogramma Outlook Express. Voor zover ik me kan herinneren verschijnen diverse mappen zich in dat programma. Het gaat om Postvak In, Postvak Uit, Verwijderde Items en Verzonden Items. Het vreemde is nu dat alle genoemde mappen te zien zijn met uitzondering van Postvak In . Het programma is zodanig ingesteld dat Postvak In altijd als eerste verschijnt. Maar als overgegaan wordt naar bijvoorbeeld Verzonden Items bestaat niet de mogelijkheid om door op Postvak In te klikken daar ook weer naar terug te gaan want Postvak In is gewoon niet te zien. Iemand enig idee hoe dat weer teruggesteld kan worden ?
 
Staat de mappenlijst wel ingesteld aan de rechterzijde van het scherm?

In Outlook Express naar Beeld > Indeling en daar mappenlijst aanvinken.

Greetz
 
De mappenlijst staat aan de linkerkant van het scherm. Ik zal aanstaande woensdag controleren of ik via Beeld de instelling van de mappen kan aanpassen. Ik kom er nog wel op terug. Bedankt voor de aanwijzing zover.

Theo
 
Het is vandaag woensdag. Als ik via indeling kijk hoe alles ingesteld staat zie ik dat de mappenlijst staat aangevinkt. Alleen is Postvak In nog steeds niet te zien. Wat moet ik nog meer doen om dat te bereiken?
 
Kun je misschien wat printscreens plaatsen?

Greetz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan