mappen kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je alleen op extensie laten zoeken of op volledig naam?

Zoek ook eens alleen op .mp3 (in de zoekfunctie van XP)
 
Misschien nog een tip: het lijkt mij redelijk onwaarschijnlijk, maar goed álles is mogelijk, óók de onwaarschijnlijkheid dat een attribuut ongewild is ingesteld:

ga in het menu extra in de verkenner eens naar mapopties en dan weergave. Zet daar eens het vinkje / bolletje voor "verborgen bestanden en mappen weergeven" i.p.v. het standaard ingestelde "verborgen mappen en bestanden NIET weergeven".
 
En misschien nog een probeerseltje: maak in de verkenner in de map "Mijn documenten" eens handmatig een map aan genaamd: "Mijn afbeeldingen".

Herstart daarna de pc.
 
Maaaaar, dat blijven bypasses, de oorzaak vinden is zeker zo belangrijk als de remedie om die bestanden op de één of andere manier terug te krijgen.

Ik neem heel voorzichtig aan dat je niet zo "verstandig" bent geweest om een backup op een andere schijf(partitie) en / of extern medium te hebben staan..............?
 
ik was zo verstandig........ om een backup te maken alleen hem niet weg geschreven naar een dvd :( en ja je raad het al waar hij zolang stond (dom dom dom in de map mijn documenten)


maar de map mijn afbeeldingen is al terug

Blackwolf68 deze staat nu wel weer in de lijst maar zonder mijn foto's ect (E:\Documents and Settings\Blackwolf.nl\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen)[/QUOTE zei:
maar de foto's ect zijn er niet terug in helaas
 
Ik ben zo’n beetje aan het eind van mijn latijn gekomen om te proberen die bestanden te vinden. Virusscannen en een spywarescan resteren (niet dat je daarmee je bestanden terug hebt, maar mogelijk dat dáár de oorzaak zit)

En vast gaan duimen................
 
spyware scanner net geinstaleerd (spysweeper)

denk dat ik toch moet vrezen dat ik alles kwijt ben

de virus en spyware scanner lopen nu
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan